September 1, 2002
http://games.slashdot.org/arti.....ode=thread
Jippie. Efter att ha spelat demot tycker jag att denna upplaga är mycket trevligare än förra versionen (2003). Det spelar bättre, flyter bättre (prestandamässigt) och har roligare gamemodes.
October 22, 2001
Måste testas iaf men jag har aldrig varit en fan av att köra saker i FPS spel, ge mig en bössa i handen och inte en bil eller något annat tjafs. Så blir helt på hur oövervinnliga man blir i fordon, blir det som BF1942 så kasserar jag de direkt.
Längtar iofs mera till BF Vietnam eftersom infanteriet visst ska vara super i de och man har inte så mycket nytta av fordon i djungeln =)
June 17, 2002
Stal wrote: Måste testas iaf men jag har aldrig varit en fan av att köra saker i FPS spel, ge mig en bössa i handen och inte en bil eller något annat tjafs. Så blir helt på hur oövervinnliga man blir i fordon, blir det som BF1942 så kasserar jag de direkt.
Längtar iofs mera till BF Vietnam eftersom infanteriet visst ska vara super i de och man har inte så mycket nytta av fordon i djungeln =)
Det e rätt lätt att kötta fordonen i UT2004... så det e jävligt balansrat..."UNREAL"... inte som BF... att man e så gott som död om man inte har ett fordon...
June 17, 2002
coalan wrote: hoppas bara inte cs-spelarna börjar 😮 😉
och OBS. 2003 och 2004 är samma spel kan man säga, men ut2k3 är senaste verionen 2225 och titta på 2004:as versions nummer 😉
ehh.. NEJ!!!... Net coden e helt ny... spelkänslan e en helt annan. bla bla bla... det e olika spel men komplaibla med varann.. alltså.. du kan spela en UT2003 bana i UT2004.. men du kan inte joina ett spel där servern e olika mot var du själv har...
alltså.. du kan inte joina en UT2004 server om du kör UT2003.. o tvärtom...
August 11, 2002
MULLVADEN wrote: ehh.. NEJ!!!... Net coden e helt ny... spelkänslan e en helt annan. bla bla bla... det e olika spel men komplaibla med varann.. alltså.. du kan spela en UT2003 bana i UT2004.. men du kan inte joina ett spel där servern e olika mot var du själv har...
Då har de arbetat ett jävla tag, demot är fs ver. 3120
June 17, 2002
coalan wrote: [quote=MULLVADEN]ehh.. NEJ!!!... Net coden e helt ny... spelkänslan e en helt annan. bla bla bla... det e olika spel men komplaibla med varann.. alltså.. du kan spela en UT2003 bana i UT2004.. men du kan inte joina ett spel där servern e olika mot var du själv har...
Då har de arbetat ett j**la tag, demot är fs ver. 3120
Ja... dom har arbetat jävligt mycket med just Net Coden.. så gick dom för långt så dom vart inte komplatibla med varann.. UT2004 har mycket bättre Net Code än UT2003...
O så e grafik motorn mycket mer optimerad...
August 11, 2002
MULLVADEN wrote:
Ja... dom har arbetat jävligt mycket med just Net Coden.. så gick dom för långt så dom vart inte komplatibla med varann.. UT2004 har mycket bättre Net Code än UT2003...
mjo men det var ju typ så jag menade, eller, jao att det var samma grund
June 17, 2002
coalan wrote: [quote=MULLVADEN] Ja... dom har arbetat jävligt mycket med just Net Coden.. så gick dom för långt så dom vart inte komplatibla med varann.. UT2004 har mycket bättre Net Code än UT2003...
mjo men det var ju typ så jag menade, eller, jao att det var samma grund
Visst.. det var smma grund.. men dom gick för långt i utveckligen som sagt...
Alltså var ditt påstånde fel om att det var samma spel... dom e jävligt olika men banorna e komplatibla med varann...
1 Guest(s)