February 12, 2002
UnrealTournament 20003 (demo) Var(/är) ju fruktansvärt snyggt och kul. men visst har känslan blivit sämre sedan UT?
Nu känns man ju som en valross där man springer och hoppar, att dra vapnet känns ju som om man först sitter fast i nått. (kanske mouse axelerator prob)....
Hur som helst var det ju bara en demo som jag spelade så det där med kännsla har de säkert löst till final! :blink:
--->
Nu är det ändå inte så lääänge kvar till att det kommer ut så jag hoppas ni bojkottar allt vad betor heter fram till dess. 🙄
Och om ni nu mot förmodan skulle ladda ner en beta, klaga då inte över känsla eller funktionallitet...
Och låt inte en beta spoila eran förmodade kärlek till det slutgiltiga spelet :arg:
October 8, 2001
Tyckte spelet var ritkigt härligt, lite snabbare än gammal UT är det dock.
Det jag gillas bäst dock är det otroligt fina flytet, med detaljerna på max och allt.
sen gubbarna reagerar med banorna, tex så kan inte liken ligga in i väggar eller nått 🙂
en roligt scenario på en DM bana när jag lirade med botar, jag sköt ner en gubbe på en våning över mig, där minigun är, han dog och föll ner och fick räcket där nere mellan bena, haha vad roligt det såg ut, synd att man inte tog screenshots eller kunnat spela in
Fick själv nästan lite ont, man såg kilen falla ner och sen få stången mellan bena och sen höra ett litet knäck HAHHA
July 8, 2001
jag har suttit å pluggat ut2003 hela helgen nu 🙂
de ska bli kul å se hur de blir att lira matcher sen, clan mot clan alltså.
jag håller med om att känslan är lite konstig i spelet, det kanske är en vane sak.
men mitt gf2 gts gillar inte ut2003, sitter på typ 50 fps :arg: det kanske har å göra med att jag kör med 7 botar när jag lirar.
September 12, 2002
May 10, 2002
EttaN wrote: Fan jag har alldrig spelat ut 2003 kan ej utala mig om något men jag har full versonen på ut 2003 jag tycker att det är mycket bättre en Vanliga ut spelet.
ok, du har inte spelat UT2k3, men du har fulla versionen av UT2k3, du tycker att det är bättre än det "vanliga".. kan du typ säga lite vad du mena med det? 😕
April 20, 2002
Hehe...EttaN e en rolig kille....hehe.
Alltid får man se en massa trevliga inlägg från honom. Gillar dig skarpt, du får mig att skratta ofta.
*hehe*
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 16, 2002
Jag tycker UT2k3 känns lite som Q3.
Fast jag gillar det väldigt mycket,fast jag bara har lirat Demot.
Det e mycket bättre än gamla UT.
Det coolaste är ju när spelaren dör, ramlar och slår alla delar av kroppen.
Ser verkligt ut om man gemnför med äldre spel.
Spelarna i UT2k3 ser ut som gubbarna i en av "Star Craft" spel scenerna.
ååååå
På Fredag kommer det till butikerna (håller tummarna)
🙂
February 12, 2002
Jo visst hade det varit kul med ännu fler nya vapen.... 😕
Men jag saknar redan de gamla pistolerna som man kunde ha en i varje hand utav eller den gamla hederliga rocketlaunchern som både sköt raketer och granater plus att man kunde skjuta fem stycken!!!
Åsså saknar jag förståss impakt hammer! Fanns/finns det ett bättre första vapen i nått annat FPS spel? :bok:
Men vi får väl alla se på fredag, något säger mig att final kommer skilja sig en hel del från den olagliga betan och demot.... :blink:
1 Guest(s)