August 25, 2001
HELIX wrote: Aa, Double Enforcers är verkligen något som man saknar..
när man hade double enforcers så bleknade alla andra vapnen...fy fan va sköna dom var jag aegde med dom ett tag. innan jag la av för att jag råkade bränna mitt moderkort då jag satte i ett ram minne fel. ehrm. jag var inte alls noob jag var bara...diffus 😉
July 19, 2002
man har väl skaffat UT2003, och jag tycker att det är en jäkla fart i det spelet jämfört med UT och grafisk mycket snyggare. Men som synd är så kan jag inte köra på så himla hög detalj med min dator men men, det blir ju snart ny prolle och graffe och då ska det väl skena undan.
July 19, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: om de återutgav ett par av de klasiska banorna som morpheus,face 1 och landri med flera för de saknar jag verkligen!
där håller jag med dig, skulle gärna vilja köra Morpheus (2) på UT2k3 fast med lite fler byggnader och några fler plan.
typ 5 byggnader och 4 plan på varje
February 12, 2002
Nja de skulle ju va bra de med men nu mena jag återutgivningar då banorna ser exakt lika dant ut bara med lite förbättrade texturer och kanske lite mer efekter.
Men det är inte heller nödvändigt för det är ju i grund och botten känsla och bra gameplay man är ute efter och inte bara nått snyggt att titta på.
May 6, 2002
Jag tycker faktiskt att känslan i UT2003 är bra mycket bättre än UT, bättre flyt och mer naturligt. Dessutom är det snabbt och bra ös - som gammal QW-spelare är detta något man uppskattar 😀
CTF-Instagib är ju bara fööör roligt asså.. har spelat minst 3 timmar om dan sedan jag fick tag på demot.
När det gäller dom gamla goa banorna från UT så lär dom dyka upp i UT2003 också men tyvärr inte i orginalförpackningen 😕
February 12, 2002
Nä de är just de som oroar mig... :cy:
Jag skulle tex vilja ha tillbaka gamla Morpheus utan en massa fler effekter och en massa fler krypin, bara vanliga släta rena Morpheus..
Om ni förstår vad jag menar.. 🙂
För ju mer efekter och detaljer de blir desto mer förlotrat blir det rena gamplayet, som var så bra på just Morpheus..
2 Guest(s)