December 28, 2003
Snowman89 wrote: [quote=Spindel][quote=Snowman89]hade med mig nyponsoppa (4liter) på ett lan när man va fökyld vart något populär då alla kom o skulle ha :), va iof ett väldigt litet lan då
Nyponsoppa? Hur många var det på LANet?
6st 🙂 va e de för fel på nyponsoppa?
Snowman mes jag dricker blåbärssoppa 😀 Ta det inte så hårt 😛
Nej allvarligt talat coca-cola är det som gäller på lan, ibland blir det pepsi och jolt också(hänt 1gång). När man sitter hemma blir det nån billig back-dricka, typ rapid-cola eller vatten
December 18, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....__,00.html
till er som dricker saft, dricka, vatten... osv
men inte kaffe (;
November 18, 2003
KicKFoooT wrote: [quote=Snowman89][quote=Spindel][quote=Snowman89]hade med mig nyponsoppa (4liter) på ett lan när man va fökyld vart något populär då alla kom o skulle ha :), va iof ett väldigt litet lan då
Nyponsoppa? Hur många var det på LANet?
6st 🙂 va e de för fel på nyponsoppa?
Snowman mes jag dricker blåbärssoppa 😀 Ta det inte så hårt 😛
Nej allvarligt talat coca-cola är det som gäller på lan, ibland blir det pepsi och jolt också(hänt 1gång). När man sitter hemma blir det nån billig back-dricka, typ rapid-cola eller vatten
ska du säga? du va ju själv medo du ville ju själv smaka! :burn:
May 10, 2003
November 4, 2001
shlumpen wrote: Dricker inte så mycket när jag spelar, om det inte är på lan. När jag bara sitter och degar framför datorn (vilket jag nästan alltid gör) dricker jag helst coca-cola. (Eller Mountain Dew, men den är så satans dyr i sverige).
Ääh man lär ju kunna pruta om man köper ett flak på American Food Store. Fast dom har ju haft slut på Mountain Dew i flera månader, de har bara Mountain Dew Cherry och Mountain Dew Light...
Nej, Coca Cola eller Dr Pepper (Coca Cola cherry är hyffsad också).
1 Guest(s)