October 28, 2002
N1ko wrote: [quote=Hauk]Revolution känns mest intressant nu.
Xbox360 har blivit så handikappad pga. att dem ska göra den så liten (ingen plats för riktig HD) och dess kopieringsskydd, man har totalt förstört media-funktionerna i en annars mkt kompetent HTPC! Men, när den knäcks och de problemen åtgärdas blir den självklart intressant.
PS3 har ju fördel iom. att flest intressanta titlar verkar komma till den, men dess "Live!" och Media funktioner måste vara likvärdiga minst iaf jag ska titta åt den.
Revolution kommer tillföra något nytt och lite mer innovativa spel, helt säker på det. Det blir inte bara en j**la massa ny flashig grafik etc och det gör den intressant. Även kontrollen verkar minst sagt spännande...
det ENDA som är häftigt och intressant med revolution är kontrollen.. nån snackade om nåt spel man fektas med svärd och då är kontrollen svärdet.. det verkar skitgrymt.. men annars verkar konsollen i helhet dölam, kass oxå om man jämför med 360 å ps3
Du förstod eller läste inte ett ord av det jag skrev.
September 5, 2001
Delph1 wrote: Jag vet inte hur många gånger jag sagt det men igen då: Kaplan kröp till korset ganska tidigt efter det att Nintendo annonserade Revolution och erkände att Nintendo måste göra en ändring pga den barnstämpel de fått.
De tänker därför skippa gulligullande i största möjliga utsträckning och satsa på en attityd som ligger mer rätt i tiden. En mogen Mario och ingen gullig gubbe som springer till sessans slott för att äta tårta.
Jag har redan sätt preliminära spellistor och eftersom dessa listor delar en del av de FPS som ska komma till PS3/Xbox 360, med skillnaden att jag inte kan nyttja HD, men istället får tillgång till kontrollern så är valet enkelt för mig iaf 😉//Andreas
Kommer han få BFG? minst en iaf...
November 27, 2003
hawkie wrote: [quote=Delph1]Jag vet inte hur många gånger jag sagt det men igen då: Kaplan kröp till korset ganska tidigt efter det att Nintendo annonserade Revolution och erkände att Nintendo måste göra en ändring pga den barnstämpel de fått.
De tänker därför skippa gulligullande i största möjliga utsträckning och satsa på en attityd som ligger mer rätt i tiden. En mogen Mario och ingen gullig gubbe som springer till sessans slott för att äta tårta.
Jag har redan sätt preliminära spellistor och eftersom dessa listor delar en del av de FPS som ska komma till PS3/Xbox 360, med skillnaden att jag inte kan nyttja HD, men istället får tillgång till kontrollern så är valet enkelt för mig iaf 😉//Andreas
Kommer han få BFG? minst en iaf...
Han kommer definitivt inte att åka till prinsessans slott för att baka en tårta denna gång 😉
Han kommer väl knappast ge sig ut efter Usama Bin Laden med en M-60 i varsin näve heller 😉
//Andreas
August 13, 2004
padda wrote: [quote=wojt][quote=Redzo]Det blir lite svårt att uttala sig om PS3 iom att den inte finns än..? Och hur kan du gilla Xbox 360 mer när du har inte ens sett PS3 ?
Ps3 finns det bilder på.
Men frågan var inte "vilken konsoll tycker du är snyggast?" 😛
Naj, men man kan fortfarande ha sett PS3 vilket Redzo tog förgivet att man inte gjort. :bok:
March 6, 2005
February 26, 2002
N1ko wrote: [quote=Imagine]Jag har haft en 360, men den strulade så förbannat så köpet fick återgå. Själv är jag rätt övertygad att PS3 kommer lyckas bättre här hemma...
Inte minst för att PS3 iallafall får en BD-rom inbyggd...
Vad strulade hos dig? :vit:
Allt! :gråt: :banghead: :burn: 👿 :hrm:
Blir irriterad bara jag tänker på det. Spelen till den suger iallafall, så det är ju ingen katastrof. Men aldrig mera en maskin från MS i mitt hus...
March 2, 2005
Imagine wrote: [quote=N1ko][quote=Imagine]Jag har haft en 360, men den strulade så förbannat så köpet fick återgå. Själv är jag rätt övertygad att PS3 kommer lyckas bättre här hemma...
Inte minst för att PS3 iallafall får en BD-rom inbyggd...
Vad strulade hos dig? :vit:
Allt! :gråt: :banghead: :burn: 👿 :hrm:
Blir irriterad bara jag tänker på det. Spelen till den suger iallafall, så det är ju ingen katastrof. Men aldrig mera en maskin från MS i mitt hus...
köper du ps3an istället då eller? eller hatar du konsoller över huvud taget nu ?
January 15, 2004
Revolution helt klart. Kanske kan bli en PS3a också, men då får den visa upp mer än bara flashigare grafik.
Det är mer manligt att spela spel för att det är kul och utmanande än att sitta och fnittra åt blod och våld i mängder, eller dreggla över skateboardar med neonljus med hiphop dunkandes i bakgrunden.
Inte för att jag har något emot våld eller polerade bilar i spel, men det krävs mer än bara yta för ett bra spel.
1 Guest(s)