January 17, 2004
July 16, 2003
Skickat detta InstallShield drama till TV4..
Börjar lite lätt med: Unhandled Exception och fortsätter med Error number: 0x80040706 // Object reference not set.. Och upplösningen kretsar till att tolka denna update http://consumer.installshield......id=Q108322
F*N!!! Jag hatar när det finns sådama här support avdelningar. Nä, det går inte att uppdatera IS, för den funkar ju inte!!! Åsså snackar de om att Postal kan vara fraligt..
January 23, 2002
Gueno wrote: Säger könsord och anndra fula ord och sen suckar jag.
Beror på vad det är för spel.Sitter jag med ett bilspel och jagar tider blir jag skitförbannad om jag kör av.
Sitter jag med Unreal eller så gör det mig inget.
Haha, är likadan med bilspel.
Kan bli skitarg om någon kommer å börjar prata med mig när jag är inne i ett flyt på någon bana. Rubbar ju koncentrationen och flytet. 😀
September 15, 2003
September 7, 2003
hmm,, när vi är inne på vad man gör när man loosar kom jag o tänka på en sak...
Tänk ni sitter o lirar NFSU intensivt och kör ett 6 varvs lopp på svåraste. OCH före sista kurvan sladdar ni in i en utstående kant,, man blir så jävla arg när man ser dom Datorstyrda "CP" förarna kör förbi en!!! 👿
February 27, 2004
Jag whinar och slår sönder tangentbordet.
Speciellt om jag spelar CS, då whinar jag på alla i mitt lag hur mycket dom suger och att jag ska TKa dom nästa runda. Hatar dom så förbannat.
Är det bilspel och jag inte hinner eller vinner då avinstallerar jag spelet och ber det att dra åt helvete.
August 11, 2002
Steel wrote: [quote=Gueno]Säger könsord och anndra fula ord och sen suckar jag.
Beror på vad det är för spel.Sitter jag med ett bilspel och jagar tider blir jag skitförbannad om jag kör av.
Sitter jag med Unreal eller så gör det mig inget.
Haha, är likadan med bilspel.
Kan bli skitarg om någon kommer å börjar prata med mig när jag är inne i ett flyt på någon bana. Rubbar ju koncentrationen och flytet. 😀
Dör ni i bilspel, hmm... 😉
1 Guest(s)