May 3, 2002
Vet inte om det hÀr Àr rÀtt forum för det hÀr problemet...det Àr i alla fall sÄ att min bror har precis fÄtt en ny dator (Compaq, PIII 1,7GHz, 256Mb RAM mm) och nÀr han ska spela NHL (2001 och 2002) och Elitserien 2001 fungerar inte kombinationen av piltangent upp samtidigt som piltangent till vÀnster, ett pipande ljud hörs ocksÄ frÄn burken, kombinationen upp och till höger samtidigt funkar som det ska.
Borde inte vara fel pÄ tangentbordet, alla kombinationer med piltangenterna funkar i t ex Word.
Vad kan vara fel? Drivrutiner till tangentbordet kanske? Verkar ju osannolikt pÄ en sÄ ny dator...
February 13, 2002
..De e ju en Compaq..ha ha ha..UrsÀkta, kunde inte lÄta bli dÄ jag BARA har haft dÄlig erfarenhet av dessa men, som det ser ut nu sÄ verkar Compaq ha Àndrat sin strategi vad gÀller komponenter i sina maskiner dÄ dom sett att privatmarknaden har blivit sÄ stor som den har, och kanske har dom lÀrt av sina misstag och gjort datorerna avsevÀrt mer kompatibel med annan utrustning. Fortfarande inget svar pÄ din frÄgestÀllning men dock, EN Äsikt om Compaq.
October 2, 2002
Compaq's tangentbord har ingen lÄng livslÀngd...tro mig.
Pipet du hör tyder pĂ„ att du hĂ„ller in för mĂ„nga knappar samtidigt, och detta kan bero pĂ„ att tangentbordet Ă€r dels för gammalt eller pĂ„ att knapparna Ă€r sönder...Detta kan ocksĂ„ hĂ€nda pĂ„ nya tangentbord (inte ofta) men det Ă€r om man hĂ„ller in ett tusental knappar... đ
Prova att köpa ett annat nytt tangentbord, dÄ borde det funka.
1 Guest(s)