December 31, 2001
Jozzo wrote: [quote=Death On Wings][quote=Hauk]hatar baldurs spelen, vet inte varför dock
varför hata riktiga rollspel ?
Precis Baldurs gate spelen är ett måste....tycker jag iaf 🙄
Jupps.... underbara
grät nästan i slutet när jag klarat throne of bhaal man ska ju skiljas från sina livskamrater 🙁 ..... Vill ha en uppföljare
February 25, 2003
Death On Wings wrote: [quote=Jozzo][quote=Death On Wings][quote=Hauk]hatar baldurs spelen, vet inte varför dock
varför hata riktiga rollspel ?
Precis Baldurs gate spelen är ett måste....tycker jag iaf 🙄
Jupps.... underbara
grät nästan i slutet när jag klarat throne of bhaal man ska ju skiljas från sina livskamrater 🙁 ..... Vill ha en uppföljare
Jo det vore drömmen (uppföljare alltså)
hehe håller just på att lirar om hela med en solo sorcerer fast d e nästan lite tråkigt för jag e liksom lvl 20 och har precis börjat på huvuduppdraget...jag menar en Planetar dödar ju typ vad som helst 🙂 kan göra magin 6 ggr med....
October 28, 2002
Lirade 1:an, gillade inte hela systemet med typ turer och waypoints. Har dragit gothic ska prova det snart.
Arne har midnight club 2, det jag saknar i det är själva grejjen med att få trimma bilarna, köpa nya, tävla om pengar mm. Sen har jag ingen ratt, så vid minsta tryck svänger bilen 90 grader, jätte kul... kass kontroll i det spelet, ok annars..
1 Guest(s)