September 16, 2002
Hauk wrote: Vet inte vem man ska rikta ilskan over den ofardiga produkten och den undermaliga implementeringen av patchar at men iaf jag postar min BF1942 CD till dig kan du kasta den pa honom da?
Han har ju inget med 2142 att göra och jag vill ha bra betyg, så nej.
January 14, 2004
Kizo wrote: [quote=Hauk]Vet inte vem man ska rikta ilskan over den ofardiga produkten och den undermaliga implementeringen av patchar at men iaf jag postar min BF1942 CD till dig kan du kasta den pa honom da?
Det var ju faktiskt BF1942 CDn han ville att du skulle kasta tveksamt om det gör så det inte smärtar betyget lika mycket dock 😛
September 12, 2001
Kizo wrote: [quote=Hauk]Vet inte vem man ska rikta ilskan over den ofardiga produkten och den undermaliga implementeringen av patchar at men iaf jag postar min BF1942 CD till dig kan du kasta den pa honom da?
Rövslickare där ! 😉
Faktum är att DICE är sopor numera !
2142 är det sämsta skit jag har sett på väldigt länge.
I full klass med Daikatana och det är inte så lite skit att jämföra med. 😀
Testade demot för ett tag sedan, och kände iaf att det var inget för mej..Ok, snyggt, men inte den typ av spel jag gillar..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 5, 2001
Ny patch ute... spelet fortvarande lika dåligt. När titanen rör sig laggar allt, folk kan fortvarande springa in i reaktorrummet utan att alla 4 konsolerna är förstörda. Spelet avslutar sig självt ibland etc. etc. Där etc. kan iaf bli ett A4 med dåliga saker...
S U C K.
2 Guest(s)