July 11, 2001
July 30, 2001
On 2001-09-20 21:10, Gorgeous-George wrote:
Tycker voice chaten var skit.
Det bara skrapade i lurarna. Bättre då att köra Roger Wilco, Battlecom lr nåt annat program.
erm voice chaten var glasklar för mig iallafall.... osso är det jäligt mycket smidigare än rw oh diverse prog...
men hltv.... det r0x4ar 😀
June 21, 2001
Jag tyckte voice grejen va sådär , det e rätt sjysst om det e riktiga gubbar som snackar och inte massa ungar som larvar sig. Sedan så om man kommer nära en T om man e CT och snackar via voicet så kan motståndaren höra det, det e väl en bugg?
Annars ere ingen skillnad tycker jag från de andra? Hum jo en grej till namnet på AK4 e bytt till nåt ryskt namn
June 8, 2001
June 8, 2001
On 2001-09-21 23:36, MacDaddy wrote:
jag hör inte vad folk säger i gamevoicen...(dåöog ljudklvalitet)är det nåt fel på något
men halå!! GAMEVOICE e inte cs program din stålle. http://www.gamevoice.com/
CS program heter väll voicecomand?
[ Detta Inlägg ändrades av: lill/penis? den 2001-09-22 03:59 ]
August 29, 2001
Jag tycker det är bökigt å hålla in transmit knappen hela tin...Mycket enlare med rw, och folk hör int vad man säger(så man kan ghosta åt de andra i klanen 😀 )
Dessutom e de kass kvalitet med vc. Man hör ju int ett jota! Lr så är det de andra som har skit micar.
Tur att man kan ignora vissa dock. Det är sykande när dom börjar sjunga
Bra att dom fixat hitboxes, men det blir ju lite för MYCKET hs(nu kommer Roughack att säga nåt...)...
Dock så spelar jag int så mycket CS. Har int tid nu när jag måsta göra en "FORMAT C:", samt börja om på modden 🙁
Det var väl allt...Tror jag.
3 Guest(s)