September 16, 2002
Mja, har ni hunnit prova den ännu?
Jag och min squad har spelat i "några" timmar nu och attans vad befodrad man blir i början pga. det nya rankingsystemet.
Varje poäng ger en rank ett par gånger i början. 😀
Tyvärr så kom aldrig den nya banan upp på servern vi spelade på, är det någon som provat den, hur är den i så fall?
November 15, 2004
Kizo wrote: Mja, har ni hunnit prova den ännu?
Jag och min squad har spelat i "några" timmar nu och attans vad befodrad man blir i början pga. det nya rankingsystemet.
Varje poäng ger en rank ett par gånger i början. 😀Tyvärr så kom aldrig den nya banan upp på servern vi spelade på, är det någon som provat den, hur är den i så fall?
det blir bara att testa nu 😉
August 15, 2004
Det var en del förändringar som man uppskattar i patchen.
Anti-air missiler fungerar klart bättre nu.
Man slipper blackhawk hoppandet mellan flaggor. ^^
Dör inte om man blir nuddat av ett fordon längre.
Rankningssystemet känns rätt onödigt numera heh. 😛
*edit*
Glömde nämna Wake 2007 kartan, den är so and so enligt mig.
September 16, 2002
Death On Wings wrote: Märkte inget större när jag testade det i går förutom att jag inte dog av en liten stöt från lagets bilar.
Har hänt ganska mycket, t.ex. så måste man kliva ur ett fordon för att hjälpa föraren ta över flaggan, så man slipper att USA plockar alla med en ständigt flygande Blackhawk. Och mycket annat.
December 31, 2001
Kizo wrote: [quote=Death On Wings]Märkte inget större när jag testade det i går förutom att jag inte dog av en liten stöt från lagets bilar.
Har hänt ganska mycket, t.ex. så måste man kliva ur ett fordon för att hjälpa föraren ta över flaggan, så man slipper att USA plockar alla med en ständigt flygande Blackhawk. Och mycket annat.
Sedär ja, har ja inte ens märkt.
August 16, 2005
Zix0r wrote: gick upp två ranks på att döda en person 😛 2700 poäng eller va de va
Jag köpte nyss BF2 och har spelat 90min total. Jag har 119p... det måste ju vara en bugg att få 2700 poäng?
~70 strids och ~40 lagpoäng.
Tror jag blivit dödad dubbelt så mycket som jag dödat.
Jäkla kul spel iaf, kan inte säga om patchen är bra eller ej eftersom jag inte spelat de tidigare versionerna.
October 23, 2004
Gillar patchen skarpt 🙂
Fixade många gamla problem som fanns.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
November 15, 2004
Dadde wrote: [quote=Kizo][quote=Dadde]När ska buggen med att moderna stridsvagnar bilr skadade av små ynliga handgranater försvinna?
Bug?
Jag tror personligen att en handgranat kan ha "lite" problem med att tränga igenom 70cm pansarplåt. Eller ens skada larvfötterna.
vi får ringa militären och fråga sen skriva till de som gör bf2 😀
1 Guest(s)