April 18, 2005
Jag skulle gärna vilja veta vad folk tycker om Postal 1&2 spelen.
Jag har set på nyheterna för några månader sen och då var det lite om våldsamma spel och då var postal 2 med. Och jag vill bara veta vad ni tycker om det om det ska vara olagligt att spela det eller ska det vara lagligt ??
June 16, 2004
Har ni inte kört postal 2?
Det är ju ett av de sjukaste spelen som gjorts, det måste man ju ha prövat 😛
Man kan springa omkring med en spade och slakta människor, slå av deras huvuden och spela fotboll med dem, mangla ner folk med hagelbössa, skjuta katter, hundar, elefanter med mera. Något som är poppis är att gå omkring med bensindunk och ösa bensin över människor / djur och kasta tändstickor på dem, och sen se de brinna till äckliga brända lik, men en sak som faktiskt är lite roligt är att använda katter som ljuddämpare.. :bgrin:
May 19, 2003
Har bara spelet lite Postal 1, så säger inget om det.
Däremot har jag klarat Postal 2 + lite extra spelande och då var det riktigt kul. Dels för att det var nytt, och dels för att det var kul att springa runt som galen och bara "gör vad man vill" 😛
P.S
Jag blev inte heller psykist störd och dödade på riktigt.
Det negativa är väl att man tröttnar väldigt fort, men det var kul i början iaf.
Och Nej, det ska inte var olagligt att spela det. Bara något fjantigt som "dom" har hittat på.
May 21, 2002
ja men det är ju bara överdrivet.. varfrör tror du ingen annan utvecklare har gjort ett sånt spel innan ? jo för alla vet det är kul i 10min sen tröttnar man fort som fan. bra våldsspel isåfall är GTA serien den är fetbra.. postal är ingenting det är ett kasst sketet spel från ett företag som bara har postal1 i bakgrunden och det var ett sketet win95 2d spel 😛
1 Guest(s)