December 29, 2003
hej , jag undrar en sak , man typ ska suga blod ur nån lr nått , sen så blir man halshuggen 🙁 då måste man börja om och då kan man komma lite längre , vad är det man inte får göra ? har sett i typ inventory saken att ja har 4/5 döda såna där masker.. hur ska ja göra för att inte döda den sista lr va det nu händer :S ?
January 9, 2005
Rillo wrote: hej , jag undrar en sak , man typ ska suga blod ur nån lr nått , sen så blir man halshuggen 🙁 då måste man börja om och då kan man komma lite längre , vad är det man inte får göra ? har sett i typ inventory saken att ja har 4/5 döda såna där masker.. hur ska ja göra för att inte döda den sista lr va det nu händer :S ?
Du får inte döda dom du suger blodet av, du ska ju sluta suga när han har lite blod.. Sen så måste du ju vara säker på att ingen ser dig då du festar på ditt offer 😛 .. var ett tag sedan jag spelade det men den ena av dom där två mätarna är för din humanity (om du tappar alla går du typ berserk) och den andra är ju för Masquarade (stava?), och en sådan tappar du varje gång någon märker att du är vampyr.
hoppas det hjälpte
January 28, 2004
HeHe ett jäv--gt bra spel det där!
Har snart klarat det med alla klaner.
Ordet Masquerade syftar på att människor inte får veta att du är en vampyr dvs du kan inte suga på någon juice-påse på öppen gata.
Ska du suga på någon se till att du är ensam med personen i en mörk gränd eller liknande.
January 28, 2004
January 28, 2004
Jonas H:
Körde själv som Gangrel första gången!
Om du körde mycket närstrid första gången så är diverse eldvapen i kombination med celerity en farlig kombination.
Sen finns ju många ologgade uppdrag, har du alla pinup vägg posters på kända vampyrer i spelet (4st)? (Vampire nörd)
December 29, 2003
December 29, 2003
Jag har fastnat i spelet , man ska hitta en video. han i juvel affären säger att man ska hämta en video från en snubbe , men han har inte videon , sen springer han iväg och dör. man ska till nån " swan" sak. Vars är det ? nån gammal skådespelare som var döda tror jag :S
January 28, 2004
December 29, 2003
tack , men ja hitta de före ja läste 😀 nu har ja fastnat igen ,då man har snackat med han i stripp affären. så betalar man 500$ , sen säger han att man ska gå nerför vägen och lyssna i en telefon , är 2 telefoner längst på vägen typ , men ingen ringer. vad ska man göra där ?! och vart hittar man den där Apocaluptus kistan 😛 har blivit tillsagt att inte komma tillbaka förräns ja har hittat den
December 29, 2003
October 6, 2003
Kolla igenom http://www.gamefaqs.com.
January 28, 2004
September 16, 2002
Dimension Zero wrote: En fråga: Är det nån som vet om man kan få tillbaks humanity poäng? 😮
Jag har förlorat 2-3 st redan och jag har uppfattat det som bra att man har kvar dem, eller har jag fel? 😛
Humanity får du tillbaka när du gör "goda gärningar". T.ex. om du hjälper sjuka, etc.
February 17, 2004
Kizo wrote: [quote=Dimension Zero]En fråga: Är det nån som vet om man kan få tillbaks humanity poäng? 😮
Jag har förlorat 2-3 st redan och jag har uppfattat det som bra att man har kvar dem, eller har jag fel? 😛
Humanity får du tillbaka när du gör "goda gärningar". T.ex. om du hjälper sjuka, etc.
ok, men inte genom t.ex. uppdragen?
aja, jag kan typ inte göra så mkt goda gärningar....är nosferatu och alla springer när jag kommer i närheten 😛
1 Guest(s)