October 9, 2001
Är det någon annans som får små hackningar på Half-Life2 ofta att ljudet hackar upp sig eller att den hackar till?
Ni kan se d'r nere vad jag kör med för dator och jag kör med vad spelet rekomenderar så det borde inte vara att det är för slött.
En fråga till hur får man upp så att man kan se fps? i half life 2?
Tack på förhand
May 21, 2002
ta en titt här finns lite tips å tricks men alla väntar fortfarande på patchen från valve idioterna.
September 17, 2001
BloodMan wrote: valve idioterna.
Snälla, dem gör så gott dem kan, och jag tvivlar inte en sekund på att dem kommer lösa problemen. Som sagt så uppstår dessa i alla spel som är baserade på Source-motorn: HL2, HL2DM, CS:S, Vampire The Masqurade osv.. Iom det har VALVe extra högt tryck på sig att åtgärda problemet, speciellt om dem vill att fler spelföretag skall bygga sina spel baserade på Source, men också om dem vill ha kvar sina fans, skaffa nya fans och kunder samt väcka allas intresse för moddar till Source-motorn.
Jag tycker det är mkt underligt att inte brytt sig om att fixa det inför retail, då dem bör vetat om det. Dem lär ju inte endast testa spelet på 3-4 datorkonfigurationer.
September 17, 2001
SuperNova wrote: då är ju hela j**la motorn kass.... det va ju inte direkt någon "sprida ljus nyhet"
Hela motorn? Överdriv nu inte. Jag tycker den verkar vara fint skriven och optimerad väl, för att passa många typer av hårdvara, även äldre. Dock så buggar den. Det kan vara nåt litet som buggar, men som ställer till det nåt så in i sjutton. Jag som är programmare vet hur det kan vara. Nåt litet fel som man inte tänker på, även fast det kan vara en självklar grej.
March 6, 2001
Jag måste säga att för mig så flyter spelet på mycket bättre efter den första patchen som kom.
Innan så kunde jag inte ha särskilt höga/krävande grafikinställningar utan att det hackade som attan.
Nu efter patchen så flyter det på bra och då har oxå jag höjt tillbaka till de rekommenderade inställningarna 🙂
1 Guest(s)