December 20, 2000
June 14, 2001
On 2001-08-28 21:12, mp3jojje wrote:
alla vet ju att man inte ska FUSKA!! speciellt i counter strike (så j**la fult med de som kör med wallhack, aimbot, speedhack lr liknande fusk!! fattar inte varför man ska fuska för?? det blir ju inge skoj då!
Är väl upp til var och en om man tycker att man inte ska fuska eller om man ska det. Inga multiplayerfusk kommer nog postas här för jag tror att alla håller med dig på den punkten
May 27, 2001
Jag anser att man inte ska fuska i nogot spel! Varfor go o kopa ett spel for dyra pengar om man sen ska fuska genom det? Man koper ju ett spel for att det ska vara roligt,svort och finurligt. Fuskar man genom spelet so forsvinner ju det fina me spelet. 🙁
Min Asikt...
(Ursekta texten men jag kan inte skriva svenska tecken po ett Spansk tagentbort)
//Matte
April 26, 2001
On 2001-09-01 17:48, Sly wrote:
Det är ju svårt att vara utan fusk ibland. Dessutom är det underbart roligt att skriva "god" och "full ammo" (typ) och bara gå och mata ner fi när man är på dåligt humör!
Så ska de låta!!! När man e sur då, fuskar man mycket... Man krossar fienden så jädra lätt. Däremot i multiplayer så är fusk kasst, borde inte finnas... endast i singel ska de va...
January 26, 2001
On 2001-09-01 14:12, Matte wrote:
Jag anser att man inte ska fuska i nogot spel! Varfor go o kopa ett spel for dyra pengar om man sen ska fuska genom det? Man koper ju ett spel for att det ska vara roligt,svort och finurligt. Fuskar man genom spelet so forsvinner ju det fina me spelet. 🙁jepp håller med dig på allt det dära!
Min Asikt...(Ursekta texten men jag kan inte skriva svenska tecken po ett Spansk tagentbort)
//Matte
1 Guest(s)