December 15, 2001
April 1, 2001
Alla tycker inte att CS är dåligt. Det är snarare tvärt om. Det finns en hel del folk som gillar det spelet.
Gör ett besök på http://www.Counter-Strike.nu så ska du se att det finns folk som tycker det är skoj
October 8, 2001
Inget fel på spelet CS, utan vad det e fel på är mångas attityd och alla fuskare.
Sen är det ju nån "inne grejj" att hata CS.
Precis som det var på den gammla goda Quake(1) tiden då var det liknande.
Fast den tiden var det inte fuskande med, det var den härligaste tiden nästan.
Quake å Action quake2 tiden var bäst
(Jag reservrar mig för att mina bedömningar inte stämmer överens med dina)
July 22, 2001
On 2001-12-18 10:04, [Molotov] wrote:
ViU vadmenar du 10% skill?
förklara dig!e dy fjortis?
Sitt i ett hörn, vänta. Skjut på snubben som går förbi och be till programmerarnas gud att skotten slumpas rätt så att de träffar i skallen på honom.
Ungefär så, man behöver kunna 2 knappar
July 22, 2001
On 2001-12-18 11:41, [Molotov] wrote:
Griech, så där spelar man inte CS om man inte är sniper förståss. att skotten slumpas vad menar du med det?
______________E det inne att hata cs?
Så blev det efter några betor. Skotten gick helt plötsligt lite som de ville trots att man siktade mitt i fejset på fi. Då gav jag upp med mögspelet.
August 19, 2001
Skotten slumpas inte iväg det kan jag lova för om du sitter o hukar dej när du skjuter så träffar det första skottet i huvudet. Att sedan rekylen påverkar vart resterande skott träffar är jävligt realistiskt. Om du har skjutit med en AK någon gång så hade du vetat. Cs är spelens gud men förstörs av fuskare.:razz:
December 14, 2001
On 2001-12-18 09:44, ViU wrote:
CS är dåligt, mycket simpelt.
CS är dåligt eftersom man behöver 10% skill i det spelet. CS var bra före 6.5 eller vilken version det nu var som dom gjorde om det i.
Euhm va snackar du om??
10% skills?
Visst det kanske räcker om man ska spela lite public. Men asså kolla.
Det finns ju bra spelare o dåliga spelare.
Kom inte o säg att man endast behöver 10% skills titta t.ex på NiP dom har vunnit 3(eller4 inte säker riktigt) cpl i rad ... har dom tur? nej . skills
July 22, 2001
On 2001-12-18 14:23, Klimpen wrote:
Skotten slumpas inte iväg det kan jag lova för om du sitter o hukar dej när du skjuter så träffar det första skottet i huvudet. Att sedan rekylen påverkar vart resterande skott träffar är jävligt realistiskt. Om du har skjutit med en AK någon gång så hade du vetat. Cs är spelens gud men förstörs av fuskare.:razz:
Om man citerar sig själv först: "Sitt i ett hörn, vänta."
Sen citerar vi Klimpen: "...för om du sitter o hukar dej när du skjuter så träffar det första skottet i huvudet...."
Tja, go figure hur man ska spela spelet då
Sitta-o-huka-sig-i-ett-hörn-spelet-cs.
1 Guest(s)