December 17, 2001
det e buggit många fuskar man behöver inte va bra på det utan man bara siktar och skjuter så får man HS, plus att allt har blivit så allvarlig alla walkar smyger campar. har en kompius han vägrar spela 5.2 den enda roliga versionen och tycker 1.3 e skit grym men när han dör så blir han SKITSUR alla blir sura när dom dö det förstår jag men när man spelar 1.3 så e det värre för allt spela på liv eller död
June 8, 2001
Har aldrig gillat multiplay, det blir snabbt enformigt.
Få MP spel jag har gillat;
Super Mario Kart
Goldeneye 007
Att endast ha en tv är ganska jobbigt, men det som gör att det är roligare är att det är mycket mer socialt. Har dock inte spelat MP på åratal. Giller co-up mode annars i många spel.
Duron 850 @ 1013, Taisol m Papst12dB, Soltek Kav75x, 512MB Mosel 222, Pov G2Pro32DDR, Ibm 30GB 60gxp, Audigy, Pioneer Dvd104F, Aopen Cdrw9420, 17" Samsung755DF, Intellimouse Explorer, WinXP Pro, Com Hem
[ Detta Inlägg ändrades av: Kaleid den 2001-12-19 09:24 ]
December 15, 2001
Jag tycker CS är en realism-wannabe...
CS->realism = NULL;
Hur ofta dör man av att blivit skjuten i benet???
Hur ofta kan man ta 3-4 skott i huvet???
Hur ofta kan man springa typ 1mil i fullt ös utan att bli trött???
Hur ofta tar en mp5, glock o beretta olika skada???
osv...
October 25, 2001
November 23, 2001
_lite_ blandade åsikter här då..! cs är iaf bra, om man klagar på att cs är för realistiskt/orealistiskt har man inte fattat idén riktigt, meningen med spelet är inte att det ska vara realistiskt/orealistiskt utan att man ska ha roligt när man spelar. men man kan juh spela på olika sätt, jag å mina kompisar spelade iaf över ett år innan vi ens började röra gisslan 😛 Tydligen så tycker vissa fjortisar att det är inne att hata counterstrike. men vafan vissa fjortisar ska juh alltid klaga på nått..(Smisk på er)...minns att många tyckte quake1 va så j**la tråkigt oxå 😀 😀 Spela om ni tycker det är roligt, annars skiter ni i det. jag tänker iaf fortsätta..!!
August 8, 2001
Själv tycker jag att Cs är bra.
Men det kunde vara bättre. Tex, om nu valve slutar hålla så hårt i sina förbannade slantar och låter några kolla in i källkoden och skapa lite anticheats som fungerar.
Detta skulle göra spelet mycket mer spelbart. Andra saker som kan irritera är tex alla 14isar i voicemode, muta eller bara stäng av voicemode, så var det borta.
Föresten så suger voiceen i spelet, mycket bättre att använda fristående program som Rw.
Även om det finns mycket att klaga på i cs så tycker iallfall jag att det är ett kul spel. Mer kul blir det på lan då man iallfall oftast kan hålla alla servers fuskfria.
1 Guest(s)