August 28, 2004
Jag vet att det finns en klistrad tråd, men detta kräver diskutering. Skulle väl bara få 3-4 svar i tråden.
Jag vill veta varför just DU valde din faction. (Horde, Alliance)
Bra klasser?
Vackra miljöer?
Trevligt folk?
Folk högre upp i åldrarna?
Roligare instancer?
Hit me 😀
Själv spelar jag Alliance, för att miljöerna är så otroligt mycket trevligare än hordes.
July 1, 2005
August 28, 2004
MULLVADEN wrote: Valde horde för att Alliance e fjolliga..=) En Orc e ju såå mycket coolade än en dvärg eller så..=)
O så spelar alla mina polare på horde oxå..Spelar hunter.. men ångrar att jag inte valde präst från början.. =/
Varför? Hunters är 100 gånger bättre PvP än präster. Eller tråkigt PvE?
August 11, 2002
Nu vet jag inte hur alliance har det, men att levla en warrior är bra mycket svårare än de flesta andra klasserna för horde. Upp till 20-25 klarar man sig dock rätt bra.
Sen angående gnome warriors så är det fan det töntigaste jag sett, då de inte ens ser ut att kunna ha ihjäl harar x-x
September 22, 2005
i början var jag inne och levlade på olika servrar eftersom jag inte visste vilken jag skulle ta pga kompisar osv, slutade med att jag gjorde en Human mage, och spelade med samma killar från lv10 upp till 60, det var den skönaste och bästa tiden för mig i spelet, sedan skildes vi åt, sen var inget sig likt, nu sitter jag med en 60 human mage, 60 ne rouge håller på att lvla upp en gnome warrior som är atm lv 42. skildnaden med att ha svin kul med kompisar att questa och allt där emellan och med nu när man mest bara kör molten core, (sover igenom stället, piss lätt), onyxia (ganska rollig 40 mana raid boss som vi tog med 26 spelare) och nu blackwing lair där vi kommit inte längre än till tredje bossen. att spela nu är ju inte detsamma som för... men är svårt att lägga spelet bakom sig nu efter all tid man har lagt ut på sina chars, tråkigt nog. slutar väl att man säljer kontot dyrt nånstans...
Hansen
October 23, 2004
Horde, för att alla mina polare lirade det.
Sen att dom är ballare än alliance är ju en annan sak 😉
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
February 22, 2003
Valde allajens för jag tycker dwarfs är coola
lvl 60 dwarf rogue@skullcrusher
2 Guest(s)