July 18, 2002
Är det något spel i samma kategori som ens kommer upp i samma nivå som Mafia? Spelet har ju allt!
Själv är jag rätt found of gangster/mafia-berättelser o så där(har ni sett road to perdition föresten?), och det gör ju inte upplevelsen sämre! :rollsmile:
Har jag sagt det här redan? Isf säger jag det igen. 😀
May 21, 2002
heh har faktiskt inte tänkt på hur bra spelet egentligen är 🙂
men som alla såna spel GTA mfl.. så efter att man klarat själva uppdragen så till slut så blir det långtråkigt att köra, man lär sig typ hela staden trots att den är enormt mycket större än GTA3:s städer helt klart.
det är typ det enda negativa och kanske att det är buggigt för vissa men ändå.
September 5, 2001
Mafia är nog årets bästa spel, men inte helt ohotat...tycker Hitman 2 kommer rätt nära om inte på samma plats. Klart..hade jag varit frälst i 30-tal å riktiga Mafia snubbar hade jag utan tvekan svarat Mafia men eftersom jag tycker ''Mr 47'' är sten cool får jag nog säga att det blir lika där
September 25, 2002
June 30, 2001
Edhunter wrote: [quote=Mathias]Mafia?? Hm, något man borde prova på kanske.
Jag kan bara ha ett enda spel på datorn pga utrymmesbrist. Bara 3 gb än så länge.
ööö....Mafia e ett måste...
Skaffade ny dator för en vecka sen. Har tagit igen allt sen dess. Quake, CS, ja alla spel jag kom på.
December 29, 2000
December 25, 2000
abishai wrote: jag måste skaffa gamespy så jag kan spela MOHAA 😡
All seeing eye är mycket bättre och har stöd för Gamespy.
MOHAA är skitkul, dock verkar 90% av alla som spelar på public servers vara "loosers" eftersom det är inte ovanligt för mig att gå från en server med 50-10 och liknande.
1 Guest(s)