January 6, 2003
MrWeizel wrote: neeee
TOTAL ANNIHILATION rules 8) (fasst tar typ ett dygn att spela klart om man e 7-8...)
'
Japp, det äger! Inget roligt för den som dör först.
Vi brukar köra i 2 lag med 3 spelare i varje så det går lite snabbare.
2 spelare försvarar och en bygger hi-tech grejer och atombomber. Sen kör man över dom andra.
July 8, 2003
Hehe, vi hade några som spelade Stronhold när vi LANade, de var två iaf. De började under fredageseftermiddagen och spelade tills typ tolv på natten, sen gick de och la sig. När klockan var typ tio på morgonen kom båda in och fortsatte spela. =) En av dem vann ungefär 2 timmar senare. =)
March 10, 2003
Nja.. tycker det inte är så farligt me TA och C3.
Jag har suttit med Heroes3 och spelat en match i 35timmar med 2min turns.
sedan gav vi upp då vi och kallade det oavgjort.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
April 26, 2003
January 28, 2003
DiDi wrote: [quote=Jozzo]Jag känner igen namnet Total Annihilation hmm .......just det ja min polare köpte det för 20 spänn i en butik å han tyckte d va coolt, hehe jag ska nog testa d
Det är skitfräckt... särskilt att man kan lägga till massa nya enheter...
det har aldrig funkat för mig 😕
May 15, 2003
August 20, 2001
MrWeizel wrote: [quote=DiDi][quote=Jozzo]Jag känner igen namnet Total Annihilation hmm .......just det ja min polare köpte det för 20 spänn i en butik å han tyckte d va coolt, hehe jag ska nog testa d
Senaste patchen och så denna ska fungera...
January 28, 2003
Andy Guts wrote: Red Alert 2 och C&C Generals är lätt de bästa LAN-RTSen!
Age-spelen och starcraft funkar också.
Generals är coolt som fan... men mina lan-kompisar har iten fattat att alla olika lagen är lika bra... dom blev kinkiga som fan när jag satte en fuel-bomb mitt i en bas innan dom fattat att man kunde ha generals promotion 😀
January 28, 2003
DiDi wrote: [quote=MrWeizel][quote=DiDi][quote=Jozzo]Jag känner igen namnet Total Annihilation hmm .......just det ja min polare köpte det för 20 spänn i en butik å han tyckte d va coolt, hehe jag ska nog testa d
Senaste patchen och så denna ska fungera...
http://www.planetannihilation.com/taucp/main.htm
love u man
(lr inte riktigt... )
October 1, 2001
AoE2 expansionen är enormt härligt å lira i lag. Man får massa guld när man tradear med varandra å eftersom man bara kan ha ett visst antal enheter så kan en hålla fienden en väg medans en annan anfaller tungt en annan. För att inte tala om hur skönt det är när kartan är uppdelad med floder å med ett fåtal övergångar att vakta samt att man kan bebygga överallt bara man har en bybo. Samt alla taktiska maskiner som finns. Allt från trebucheer till rams.
Men vill man spela korta matcher så kan jag varmt tipsa om Myth 1/2/3 där alla börjar med sina trupper som man får köpa innan spelet börjar. Man brukar ha 45-60 sek på sig att köpa å sen brukar spelen vara mellan 6-30 minuter. Det går att ställa in. Jag älskar King of the hill på 6-7 minuter få då blir det trängsel runt flaggan som gärna är i en grop så man kan bombardera med pilar, molotovs å mortar =) Sen kan man ju inte underskatta känslan av att stiga upp med en Wight som man gömt nere i vattnet (odöda kan andas i vatten) å smyga sig på fienden bakifrån å *BOOOM* spränger man bort alla hans bågskyttar =) Desutom så är de spelen riktigt snygga, framförallt 3an där karaktärerna är helt i 3D å miljöerna ännu rikare.
October 1, 2001
Hittade det här:
Wight:
A stitched-up corpse, given new life by dark magic as a breeding ground for virulent disease and foul decay. The wight shambles up to its target and plunges a dagger into its gas-filled body causing it to explode, shaking the earth around it, destroying anything in its immediate vicinity and coating everything with a thin film of pus which induces a brief paralysis.
2 Guest(s)