March 14, 2002
Är du trött på att behöva betala för tidningar, eller att du inte orkar läsa långa texter på datorn? Har skrivaren pajat eller är pappret slut? Oroa inte för Game Reactor är här, 10 nummer per år med omkring 40-60 sidor fyllda med spelrecensioner och lite inblickar på film och musik marknaden.
Tidningen är nu ute med sitt tredje nummer och recensenterna håller fortfarande en hög klass. Om du vill få hem Game Reactor i brevlådan så kostar det 300:- för en helårsprenumeration, med då får du lite andra förmåner också, läs mer på hemsidan. Annars är det bara att hämta tidningen i någon affär eller på något annat ställe, jag hittar min Game Reactor på OnOff.
Kommentera gärna vad ni tycker om tidningen.
December 19, 2000
Mind wrote: och hur kan det vara gratis om det kostar 300 spän ?
HAHAHAHAHA.....U got a point 😀
Förmodligen är det så att dem inte tar något betalt för själva tidningen...men om du vill prenumerera på den så kostar det...eftersom det kräver ju en del jobb å anställda för att få ut tidningen.
March 14, 2002
Mind wrote: är inte detta spam ?
och hur kan det vara gratis om det kostar 300 spän ?
Oj förlåt, förklarade lite dåligt kanske, det kostar 300:- om du vill prenumerera på den, annars är den bara att hämta gratis, finns lite överallt
Edit: Och varför tycker du det är spam? jag jobbar inte på tidningen eller något annat, vill bara tipsa om en gratis speltidning
1 Guest(s)