September 19, 2002
_HoffA_ wrote: Vet någon vart man kan få tag i alpha demot på DooM III.
"och säg inte dc eller (sketna) kazaa"Vill lira nu 👿
Läs reglerna för forumet, du kommer mest troligt att bli bannad rätt snart av någon arg moderator. Warez-snack är rätt så förbjudet här vettu.... 😉
April 20, 2002
Är det ett demo släppt av speltilverkarna så är det inget olagligt. Är det däremot en olaglig version av ett spel som inte kommit ännu så förstår jag inte varför inte en enda admin kommit och antingen skrivit en varning eller direkt låst tråden.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 10, 2001
Tintin wrote: Är det ett demo släppt av speltilverkarna så är det inget olagligt. Är det däremot en olaglig version av ett spel som inte kommit ännu så förstår jag inte varför inte en enda admin kommit och antingen skrivit en varning eller direkt låst tråden.
Det är inte ett demo släppt av tillverkaren.
Enklaste sättet att kolla är givetvis att gå in på tillverkarens hemsida och kolla bland deras downloads. Finns den inte där är den heller inte släppt till allmänheten (en ganska enkel generell regel)
Att det sedan har länkats till denna patch hej vilt på diverse spelsajter betyder inte för den skull att det är tillåtet. de flesta sajter tog bort länken så fort dom blivit kontaktade av tillverkaren.
Som en del sa tidigare. i detta forum är inte wärsh-snack poppis, varpå jag nu låser tråden.
Att det dröjde med låset är bara att beklaga.
*** Tråd låst ***
2 Guest(s)