March 10, 2003
Bloodrayne 2 har nyligen (1-2 månader sedan) kommit ut.
Har inte testat det men gissar på att det är ungefär som ettan.
RF 2- var som Imlal säger inte alls lika bra. Större ytor och banor.
Men väldigt fattigt innehåll. Blir väl så när det är direktportning från Ps2.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
October 28, 2004
Imlal wrote: Har spelat Red Faction 2 men det var en stor besvikelse. Tyckte det första spelet var riktigt bra men 2 var som sagt en besvikelse .........
Japp, jag håller också med.
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
September 29, 2005
Jag ser att ni tycker att red faction 2 inte är lika bra som ettan men det är la godkänt ändå hoppas jag? Har nämligen köpt det nu. Så jag får testa o se om det är så illa som ni säger.
Vet inte riktigt varför men jag har kommit in i ett nostalgi liv nu. Jag letar efter Outlaws t.e.x. Jag har köpt Montezumas return som jag minns när jag spelade på min första dator, som demo. och sedan försvann skivan. Och nu har jag köpt hela spelet..Whooooo!!!
March 14, 2001
ene wrote: Vet inte riktigt varför men jag har kommit in i ett nostalgi liv nu. Jag letar efter Outlaws t.e.x. Jag har köpt Montezumas return som jag minns när jag spelade på min första dator, som demo. och sedan försvann skivan. Och nu har jag köpt hela spelet..Whooooo!!!
Ahh Outlaws är ju riktigt bra, man kanske ska ta och leta upp skivorna och börja spela lite.. 🙂
2 Guest(s)