January 8, 2005
ren wrote: Jag slutatde för ett drygt år sedan.
Det tog helt enkelt för mycket tid 🙁
Vad har hänt sedan dess?FIX forever!! 🙂
hehe det beror väl på hur man spelar spelet, pga av att de är tidsbaserad skill träning så passar det perfekt för mig.
just för att det inte tar jätte mkt tid som tex wow etc.
för mig är det perfekt som inte har tid hela tiden att då och då logga in chatta lite ändra skills, kanske göra nått mission på 1 timme och sen kan man lugnt logga ut igen.
dock är det vissa element som tar tid ja, men inte nog så mkt som alla andra MMORPG.
så det är ett väldigt mångsiktigt spel, och passar långt ifrån alla. väldigt avancerat dessutom, så man bör vara ganska mogen för spelet. medelåldern ligger på 28 enligt CCP.
January 14, 2002
Polekatt wrote: just för att det inte tar jätte mkt tid som tex wow etc.
för mig är det perfekt som inte har tid hela tiden att då och då logga in chatta lite ändra skills, kanske göra nått mission på 1 timme och sen kan man lugnt logga ut igen.
Kan man inte logga in på wow, chatta lite och göra nått uppdrag på 1 timme?
December 28, 2003
jag diggar att man kan göra precis vad man vill... mining.. uppdrag... bli pirat..o massa annat som jag inte ens har en aning om 🙂
För er som vill prova EVE i 14 dagar gratis!
April 10, 2003
ren wrote: Jag slutatde för ett drygt år sedan.
Det tog helt enkelt för mycket tid 🙁
Vad har hänt sedan dess?FIX forever!! 🙂
Kolla upp det på deras hemsida dom har ju släppt två st "expaions" och släppt in bland annat Titans Dreadnaughts Motherships och snart kommer ett 3:e BS för alla raser. Samt så har den största bedrägeriet i EVE's historia tagit plats: http://www.mmodig.com/?p=155
December 31, 2001
dalmatinac78 wrote: dåär du lite lagom före mig:)
ja har precis kört testperioden.. o köpt 1 betalning.. ingen annan som spelar..
vilket corp e du med i?? själv e ja med i Dhzn.. bra corp..hjälper mig mkt med det mesta
Här hittar du lite info om den corp jag är med i, inte så värst stor men det duger för mig än så länge 🙂
1 Guest(s)