December 28, 2003
förresten..vet ni hur länge man kan ta en paus utan att man blir av med sin character?
jag tycker det e extra bra att det är väldigt svårt att maxa allt i EVE.. t ex WoW kan alla komma till lvl 60.. va händer sen ?
Eve är som knark.. man vill att varje dygn ska vara 48h får att få fler skills hahha 🙂
fick precis lvl 3 på cruiser ..
May 19, 2003
dalmatinac78 wrote: förresten..vet ni hur länge man kan ta en paus utan att man blir av med sin character?
jag tycker det e extra bra att det är väldigt svårt att maxa allt i EVE.. t ex WoW kan alla komma till lvl 60.. va händer sen ?
Eve är som knark.. man vill att varje dygn ska vara 48h får att få fler skills hahha 🙂
Ja jo, Eve är rätt så beroendeframkallande när man väl hittar nåt skoj att göra :D.
Du kan nog ta en paus på +1 år iaf. Enligt CCP så har dom aldrig behövt tagit bort ett konto, och jag själv har vart på "paus" i drygt 8 månader förrut utan att förlorar något. Sen om du tex sätter igång en skill som tar säg 40 dagar, så även om ditt konto stängs ner efter 5, så kommer skillen att träna klart. Underbart om man ska ta en paus och inte vill betala en månad eller två 😉
August 28, 2004
Vamp wrote: [quote=dalmatinac78]förresten..vet ni hur länge man kan ta en paus utan att man blir av med sin character?
Ja jo, Eve är rätt så beroendeframkallande när man väl hittar nåt skoj att göra :D.
Du kan nog ta en paus på +1 år iaf. Enligt CCP så har dom aldrig behövt tagit bort ett konto, och jag själv har vart på "paus" i drygt 8 månader förrut utan att förlorar något. Sen om du tex sätter igång en skill som tar säg 40 dagar, så även om ditt konto stängs ner efter 5, så kommer skillen att träna klart. Underbart om man ska ta en paus och inte vill betala en månad eller två 😉
Jag spelar inte eve, men tar det 40 dagar att träna något? 😕
May 19, 2003
Lodisen wrote: [quote=Vamp][quote=dalmatinac78]förresten..vet ni hur länge man kan ta en paus utan att man blir av med sin character?
Finns vissa skills, som vid lvl 5 tex, kan ta drygt 30 dagar 😎
April 10, 2003
Vamp wrote: [quote=Lodisen][quote=Vamp][quote=dalmatinac78]förresten..vet ni hur länge man kan ta en paus utan att man blir av med sin character?
Med tanke på att BS skillen vid lvl 5 tar 32 dagar så borde ju Dreadnaught och Titan skillsen ta sjuk lång tid att träna. 😀
Vet inte nått bra region att mina i just nu utan en större grupp jag är med i VC och vi är i krig med BOB och FA verkar vara på vår sida så Delve, Aridia och Fountain kan vara lite smått osäkra. Men var säker på att du har en allians tillstånd innan du drar ut nånstans vi håller just på att utrota ett företag som inte respekterade vårt område med dess regler.
January 8, 2006
Tyrfing wrote: [quote=Vamp][quote=Lodisen][quote=Vamp][quote=dalmatinac78]förresten..vet ni hur länge man kan ta en paus utan att man blir av med sin character?
Med tanke på att BS skillen vid lvl 5 tar 32 dagar så borde ju Dreadnaught och Titan skillsen ta sjuk lång tid att träna. 😀
Vet inte nått bra region att mina i just nu utan en större grupp jag är med i VC och vi är i krig med BOB och FA verkar vara på vår sida så Delve, Aridia och Fountain kan vara lite smått osäkra. Men var säker på att du har en allians tillstånd innan du drar ut nånstans vi håller just på att utrota ett företag som inte respekterade vårt område med dess regler.
hehe, så bob leker fortfarande eh?
trodde dom vart inaktiva efter PA kriget
December 28, 2003
Tyrfing wrote: Vet inte nått bra region att mina i just nu utan en större grupp jag är med i VC och vi är i krig med BOB och FA verkar vara på vår sida så Delve, Aridia och Fountain kan vara lite smått osäkra. Men var säker på att du har en allians tillstånd innan du drar ut nånstans vi håller just på att utrota ett företag som inte respekterade vårt område med dess regler.
D kanske fixar sig..vårat corp kommer troligen att flytta såsmåningom till ett level 0.0... ja e lite ny.. så jag behöver tiden att utveckla mina skills. dock vet jag inte vart vi skall men tiden får utala det..
förresten hur stort är erat corp ? hur många spelar aktivt ?
October 23, 2004
Usch jag hatar Courer missions 👿
Måste man göra uppdragen i spelet? Kan man inte typ bara dra ut och "mina" asteroid fält? Är ny i Eve, som ni kanske förstår... 🙂
Handlar det bara om att få bättre skepp och att bli rik eller måste man samla nån sorts erfarenhets poäng?
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
December 28, 2003
den du behöver itne göra courier uppdragen.. du kan välja en annan agent t ex om du hittar någon moon med Navy ,...då kan du få killmissions .,.. brukar ofta vara nåt med security..så leta efter en måne med navy assembly el liknande...
Tips.. jag brukar köra på Jita IV - Moon 4 Caldari Navy assembly..
för jag har råkat få såna cp courier uppdrag som tog mig 17jumps!!! för ynka 16k isk.. sånt e inte kul..
Ska du köra mining så e det lite knepigare.. kolla med ditt Corp.. om du inte gått med ett så är det ett hett tips att göra..dom kan hjälpa dig mkt med sånt.. bookmarks var astroidbältena är..
ps. vilken ras e du ?
själv e man Caldari !
October 23, 2004
dalmatinac78 wrote: den du behöver itne göra courier uppdragen.. du kan välja en annan agent t ex om du hittar någon moon med Navy ,...då kan du få killmissions .,.. brukar ofta vara nåt med security..så leta efter en måne med navy assembly el liknande...
Tips.. jag brukar köra på Jita IV - Moon 4 Caldari Navy assembly..
för jag har råkat få såna cerebral pares courier uppdrag som tog mig 17jumps!!! för ynka 16k isk.. sånt e inte kul..Ska du köra mining så e det lite knepigare.. kolla med ditt Corp.. om du inte gått med ett så är det ett hett tips att göra..dom kan hjälpa dig mkt med sånt.. bookmarks var astroidbältena är..
ps. vilken ras e du ?
själv e man Caldari !
Tack för svaren, jag är också Caldari 😀
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
2 Guest(s)