September 18, 2001
July 25, 2001
Låt mig citera ett ljud jag har hört förr "Klirr klirr".
Men bara för att jag e så najs så http://www.gamecopyworld.com men nu får du lova att du äger orginalet och att din syrra eller så vägrar låta dig ha den på ditt rum.
September 18, 2001
June 3, 2001
On 2001-11-08 17:10, Jastor wrote:
vadå crack är alltid crack?klart man ska få cracka om man behöver det! så länge man har orginalspelet .. jobbigt som f-n med dom där 14818349 skivor spelen =P .. eller om man inte ens vill ta ner skivan från hyllan .. "för att förhindra slitage på skivan" ..
Bra talat tycker jag
Jag blev tvungen att cracka ett av mina spel (ja, det är ett original) p.g.a det blev en äcklig djup repa i den. 🙁
Skulle spela lite och ska lägga i skivan, då händer det... stöter i hörnet på datorbordet vilket resulterar i världens... kanske djupaste repa. Jaja.. tänker jag det går väll en då, men nej då det gick inte, den stog bara och "tugga". Efter nåra minuter av gråt och fula ord så.. ja.. då var jag tvungen att göra "det". Fick nästa ånger efteråt. Problemet e ju att om jag formaterar så försvinner ju spelet och jag kan inte installera det sen för skivan e ju "död" 🙁
September 18, 2001
ja ..
det lagliga användandet av cracks är att du får ju göra en säkerhetskopia av alla spel du har . och om du skulle stöta på problem för att använda säkerhetskopian så får du cracka det ..
lika dant med nes/snes/n64 etc.etc.etc. där går det ju inte direkt att göra en säkerhetskopia (om man inte har speciell hårdvara) är ju därför man får ladda ner dom , endast om man har orginalet (yea right ^^)
1 Guest(s)