November 15, 2002
October 8, 2001
ThaMole wrote: [quote=Munken]Skulle gissa på att jag kommer gråta när Doom3 släpps.
Lär ju inte kunna köra det med den här datorn iaf.
'
DU måste ju vara dum i huvet.. klart som fan att du kan... jag kan lira E3Demot med min...
1400 Ghz AMD TB
GF Ti4400...
256 ram...
mm med 5FPS eler? 😉
June 17, 2002
[Molotov wrote: ][quote=ThaMole][quote=Munken]Skulle gissa på att jag kommer gråta när Doom3 släpps.
'
DU måste ju vara dum i huvet.. klart som fan att du kan... jag kan lira E3Demot med min...
1400 Ghz AMD TB
GF Ti4400...
256 ram...
mm med 5FPS eler? 😉
Det flöt på lagom i medium kvalla...
September 12, 2001
DarkStormZ wrote: [quote=ThaMole][quote=Munken]Skulle gissa på att jag kommer gråta när Doom3 släpps.
'
Det där kallas personligt påhopp...
Jodå...
Det var hårfint värre mot att få en varning...en notering i min observationslista är fixat nu.
Släng inte ut sådana påhopp om jag får be!
August 9, 2001
Dead Glory wrote: Minimumkravet skulle väl vara ett GF3 med 128MB ellet nått sånt. Lär ju vara en fördel om man har nått bättre =)
Känns som allt under GeForce4 är history numera...
Jag skulle tippa på GeForce4 Ti som sämst och att man rekommenderar ATi 9500 PRO eller bättre.
August 10, 2002
fet_loa wrote: februari är det senaste jag hört..
hade inte vatt många som köpt spelet om man behöver bättre dator än den där bara för o spela det.. men visst lär det kräva en del o speciellt om man vill ha det riktigt snyggt 8)
Ganska onödigt att säga att jag e dum i huvet, men jag såg att du fick en varning så jag, jaja...
Men jag såg ngn sida där dom körde det med en liknande dator som jag har och då hade dom typ 25fps. Tror jag det va....
1 Guest(s)