October 23, 2002
Nessos wrote: Det är intressant att läsa alla personliga påhopp... Meningen med tråden var att diskutera om en åldersgräns borde finnas för spel eller inte. Uppenbarligen var jag otydlig, och kanske lade ner för mycket krut på att skriva om personen i kassan. Dessutom verkar en del personer här inte förstå att vi pratade "med glimten i ögat" till honom i kassan...
Tycker ni det borde finnas åldergräns på spel?
Svar: JA
November 27, 2003
Isaku wrote: [quote=Nessos]Det är intressant att läsa alla personliga påhopp... Meningen med tråden var att diskutera om en åldersgräns borde finnas för spel eller inte. Uppenbarligen var jag otydlig, och kanske lade ner för mycket krut på att skriva om personen i kassan. Dessutom verkar en del personer här inte förstå att vi pratade "med glimten i ögat" till honom i kassan...
Tycker ni det borde finnas åldergräns på spel?
Svar: JA
Håller med. Ofta något man motsätter sig när man är under gränsen men när man blir äldre inser man att den kanske inte var en så dum idé.
//Andreas
December 31, 2001
Yarre wrote: [quote=Tintin][quote=Collateral]
När det mer gäller HL² så är ju huvudfienden aliens.
Du har möjligtvis inte missat att verkligen spela HL2? 🙄
Eller spelade du kanske med grus i ögonen? 😀
Det är inga utomjordingar i Halflife2 vad jag vet, och jag har spelat igenom det flera gånger. Det är en del robotar men sen är motståndet bara människor. :blink:
Finns inget bevisat att Combine är människor, snarare tvärtom men det vill jag inte gå in på för att det är spoiler.
Combines är en främmande ras som tidigare var i krig mot de där aliensen som man möter i 1an, de tog över "sista bossen" i 1an och kontrollerade på så sätt de man möter där, när gordon dödade det skrället gick de fria och sammarbetar nu med männikorna för att slå tebax combines. Combines reser från värld till värld och öderlägger dem.
Anledningen till att det är en människa som styr city 17 var för att han gav upp stället för att combines skulle få en lättare attack och på så sätt skonade han sit eget liv.
Mycket Oftopic och har läst detta på någon sida som sammasnatte hela historien bakom spelen, ska se om jag kan hitta länken igen.
Edit: Combines är en blandning mellan apa och människa har jag för mig att det stod oxå så människor är det inte.
January 2, 2005
Frågan är ju om det var säljarens "egna" regler eller om det var OnOff's policy. Har köpt en del spel på OnOff när jag var mindre som var rekommenderade till en viss ålder som jag inte hade uppnått då. Men dom kanske har nya regler osv. men jag kan hålla med om att det är riktigt fånigt.
1 Guest(s)