November 12, 2002
nu är det så här att jag får inte mitt gta vice city att funka. Den kör den lilla videosekvensen i början sen får jag " gta-vc.exe har genererat ett fel i windows, du måste starta om programmet.
Jag gick in i loggfilen och där hittade jag detta problem:
Application popup: gta-vc.exe - Det går inte att hitta DLL-filen : Det går inte att hitta DLL-filen mss32.dll i den angivna sökvägen C:Documents and SettingsMarcusSkrivbord;.;C:WINNTSystem32;C:WINNTsystem;C:WINNT;C:WINNTsystem32;C:WINNT;C:WINNTSystem32Wbem;C:ProgramExecutive SoftwareDiskeeperWorkstation.
Filen verkar vara en dll fil till mitt inbyggda ljudkort som jag aktiverade igår kväll för jag inte orkade släpa med mig outbreakboxen till mitt hercules 6.1.
Laddade hem mss32.dll och la in i alla de mapparna. Loggen gnäller inte längre på att dem inte finns men spelet funkar fortfarande inte.
Någon som vet vad som kan vara fel eller om jag tolkat felmeddelandet rätt. Jag har ominstallerat 1 gång och har directX 9.
Tack på förhand // mackan
September 11, 2002
nej jag vet.. det hängde sig under filmen för mig med innan jag installerade patchen som finns *här* ..
Hoppas det hjälper....
1 Guest(s)