January 6, 2004
Jag säger bara den Här mannen borde lära sig AIMA, steg nummer 1 är att installera Counter-strike på sin dator.
Länk:
->Mannen som försökte Smitta undan efter att ha skjuttit hela magasinet mot en Advokat
Kommentar: HHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHA
January 6, 2004
Fackamato wrote: [quote=Lakszen]Det ser lite konstigt hur dem håller på bakom trädet, lite konstigt , dem som har spelat/spelar cs förstår nog vad jag menar.
Ja, för när man spelar CS så lär man sig hur man skall bete sig en sådan situation?
Hur kan du svara så snabbt =), får du svar vid svar ? =).
March 14, 2004
smurfen- wrote: 1. ser inte hur någon kan tycka att det är ett roligt klipp
2. förstår inte vad cs har att göra med det hela
3. förstår absolut inte varför du postade den i speldelen och inte i allmänt (förstår inte varför du postade den alls)
Fattar inte det roliga med att bli skjuten av en tjock kille som står bakom ett träd?
March 5, 2002
Lakszen wrote: [quote=Fackamato][quote=Lakszen]Det ser lite konstigt hur dem håller på bakom trädet, lite konstigt , dem som har spelat/spelar cs förstår nog vad jag menar.
Ja, för när man spelar CS så lär man sig hur man skall bete sig en sådan situation?
Hur kan du svara så snabbt =), får du svar vid svar ? =).
f5
May 19, 2003
Såg detta på TV´n förrut, minns inte vilket program dock.
En intressesant grej är ju att advokaten blir skjuten flera gånger, utan att det märks. Dvs han gör inget när han får kulorna i sig och går sedan därifrån helt vanlig (han kolappsar senare dock).
Enligt dom på programmet som jag såg så reagerade han inte på kulorna för att han visste att dom skulle komma, dvs att kroppen (har väl mycket med rädsla också, men inte bara) visste att kulorna skulle träffa honom, så han var beredd på det och därför kände han inte dom och brydde sig inte om dom.
Tror det var något Liv eller Död liknande program jag såg det på. VIsste inte att kroppen kunde göra så att den vet att kulorna kommer och därför "ignoerar" dom...
December 14, 2004
Vamp wrote: Såg detta på TV´n förrut, minns inte vilket program dock.
En intressesant grej är ju att advokaten blir skjuten flera gånger, utan att det märks. Dvs han gör inget när han får kulorna i sig och går sedan därifrån helt vanlig (han kolappsar senare dock).
Enligt dom på programmet som jag såg så reagerade han inte på kulorna för att han visste att dom skulle komma, dvs att kroppen (har väl mycket med rädsla också, men inte bara) visste att kulorna skulle träffa honom, så han var beredd på det och därför kände han inte dom och brydde sig inte om dom.Tror det var något Liv eller Död liknande program jag såg det på. VIsste inte att kroppen kunde göra så att den vet att kulorna kommer och därför "ignoerar" dom...
Såg det på Oprah för ett tag sen iaf
May 19, 2003
Lakszen wrote: Jag säger bara den Här mannen borde lära sig AIMA, steg nummer 1 är att installera Counter-strike på sin dator.
Länk:
->Mannen som försökte Smitta undan efter att ha skjuttit hela magasinet mot en AdvokatKommentar: HHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHA
Tihi, och som vi alla vet så hjälper Counter-Strike en hel del 🙄
Även ordet "sikta" fungerar...
2 Guest(s)