October 28, 2002
Gött, för det ordnar vi.
Vi är ett antal "goa gubbar" på 17-20 år som råkar gilla CS och våra fester (där tar intressena slut), och vi skulle gärna vilja ha en egen public server att spela på, där man slipper alla omogna admins, fegande, och ej korrekt spelande av detta underbara spel! Problemet är att ingen av oss har fin internet anslutning, sådant är inte så utvecklat här i jämtland nämligen, så någon egen server är för oss lite svårt att ordna
Därför undrar vi ödmjukast på våra bara knän om det finns någon som kan tänkas sponsra oss med en public server. I utbyte ger vi dig:
- Några duktiga och seriösa admins som håller servern fri från gnäll, fegande, små fjortisar och annat som inte gillas, regler kan vi ju alltid sätta upp tillsammans.
- Många spelare på servern, trevliga spelare.
- CS del i vårat PHP BB forum (samma sorts forum som detta.)
- Våran sida gör självklart reklam för servern, forum, stats mm! http://www.FylleStyle.tk OBS! Jag håller på att göra en ny sida just nu, som inte är färdig. Det du ser är en beta med gräsliga färger, design missar, och dessutom fattas det funktioner. Forumet är också nere just nu, men det beräknas uppe mkt snart. (som i senast om 2 veckor).
Det får hemskt gärna vara en 1.6 server, men 1.5 är självklart också välkommet.
Kontaktar mig gör du på IRC eller mail eller MSN.
Mail/MSN: [email]LWoldern@hotmail.com[/email]
IRC: Hauk i #Fyllestyle @ QuakeNet
GNÄLL ang. hur mkt diverse folk hatar CS kan ni skippa, då det endast kommer bemötas med hur mycket jag hatar sådana töntar som vräker ur sig sådant.
May 11, 2003
spartacus wrote: Jag skulle väl kanske eventuell kunna slänga upp en. Dock så har jag bara 0,5 mbit men det räcker väl till ca 10 spelare.
Tror inte det tyvärr av mina egna erfarenheter.. när fler än 4 joinar får alla över 1000 i ping så troligtvis är det uploaden som måste vara högre..
Hade jag velat ha en seriös server hade jag ställt kravet på minst bolina/BBB.
June 23, 2002
Plexan wrote: [quote=spartacus]Jag skulle väl kanske eventuell kunna slänga upp en. Dock så har jag bara 0,5 mbit men det räcker väl till ca 10 spelare.
Tror inte det tyvärr av mina egna erfarenheter.. när fler än 4 joinar får alla över 1000 i ping så troligtvis är det uploaden som måste vara högre..
Hade jag velat ha en seriös server hade jag ställt kravet på minst bolina/BBB.
Jag körde cs server när jag lirade cs hade telia då.. vi kunde köra 8pers laggfritt på 0,5 iaf. Men håller med om kraven 0,5mbit är inget att hurra för ändå..
1 Guest(s)