Vil du ha trevliga spelare på din CS server? hemsida? forum|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vil du ha trevliga spelare på din CS server? hemsida? forum
Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
sp_UserOfflineSmall Offline
1
October 22, 2003 - 4:58 am
sp_Permalink sp_Print

Gött, för det ordnar vi.

Vi är ett antal "goa gubbar" på 17-20 år som råkar gilla CS och våra fester (där tar intressena slut), och vi skulle gärna vilja ha en egen public server att spela på, där man slipper alla omogna admins, fegande, och ej korrekt spelande av detta underbara spel! Problemet är att ingen av oss har fin internet anslutning, sådant är inte så utvecklat här i jämtland nämligen, så någon egen server är för oss lite svårt att ordna
Därför undrar vi ödmjukast på våra bara knän om det finns någon som kan tänkas sponsra oss med en public server. I utbyte ger vi dig:

- Några duktiga och seriösa admins som håller servern fri från gnäll, fegande, små fjortisar och annat som inte gillas, regler kan vi ju alltid sätta upp tillsammans.

- Många spelare på servern, trevliga spelare.

- CS del i vårat PHP BB forum (samma sorts forum som detta.)

- Våran sida gör självklart reklam för servern, forum, stats mm! http://www.FylleStyle.tk OBS! Jag håller på att göra en ny sida just nu, som inte är färdig. Det du ser är en beta med gräsliga färger, design missar, och dessutom fattas det funktioner. Forumet är också nere just nu, men det beräknas uppe mkt snart. (som i senast om 2 veckor).

Det får hemskt gärna vara en 1.6 server, men 1.5 är självklart också välkommet.

Kontaktar mig gör du på IRC eller mail eller MSN.

Mail/MSN: [email]LWoldern@hotmail.com[/email]

IRC: Hauk i #Fyllestyle @ QuakeNet

GNÄLL ang. hur mkt diverse folk hatar CS kan ni skippa, då det endast kommer bemötas med hur mycket jag hatar sådana töntar som vräker ur sig sådant.

spartacus
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1041
441498
October 22, 2003 - 5:41 am
sp_Permalink sp_Print

Jag skulle väl kanske eventuell kunna slänga upp en. Dock så har jag bara 0,5 mbit men det räcker väl till ca 10 spelare.

Plexan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 756
441571
October 22, 2003 - 8:59 am
sp_Permalink sp_Print

spartacus wrote: Jag skulle väl kanske eventuell kunna slänga upp en. Dock så har jag bara 0,5 mbit men det räcker väl till ca 10 spelare.

Tror inte det tyvärr av mina egna erfarenheter.. när fler än 4 joinar får alla över 1000 i ping så troligtvis är det uploaden som måste vara högre..
Hade jag velat ha en seriös server hade jag ställt kravet på minst bolina/BBB.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
441572
October 22, 2003 - 9:01 am
sp_Permalink sp_Print

Plexan wrote: [quote=spartacus]Jag skulle väl kanske eventuell kunna slänga upp en. Dock så har jag bara 0,5 mbit men det räcker väl till ca 10 spelare.

Tror inte det tyvärr av mina egna erfarenheter.. när fler än 4 joinar får alla över 1000 i ping så troligtvis är det uploaden som måste vara högre..
Hade jag velat ha en seriös server hade jag ställt kravet på minst bolina/BBB.

Jag körde cs server när jag lirade cs hade telia då.. vi kunde köra 8pers laggfritt på 0,5 iaf. Men håller med om kraven 0,5mbit är inget att hurra för ändå..

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
441723
October 22, 2003 - 1:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Tycker inte man ska komma och ställa krav på saker man blir erbjuden gratis 😉

Sen kan man ju alltid prova, ingen skada i det 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 54
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL