January 17, 2002
Har spelat detta underbara spel sedan första året av dess existens, släppte det för ett halvår, men nu då Alien Invasion kom ut var jag bara tvungen att börja igen!
Det är dock inget för de otåliga, inlärningskurvan är utrustad med raketmotor med inbyggd turbo. Men i gengäld har det det mognaste communityn av alla spel jag spelat, medelåldern ligger på ca 25 år, det finns INGA cs fjortisar som springer omkring och förstör, alla talar moget, alla är hyggliga och hjälper dig gladeligen etc etc. Bara det gör det värt att spela tycker jag.
Det finns en trialversion på 7 dagar för Alien Invasion på http://www.anarchyonline.com för den som vill prova!
En liten trailer
ftp://ftp.funcom.com/media/ali.....e_high.mov
De som redan spelar kan ju berätta vad de heter så man kan träffas in-game!
October 1, 2002
Jepp. AO är verkligen underbart. Jag spelade en hel del för ganska precis ett år sedan. Fick upp en karaktär till lvl 110, sen lade jag ner.
Spelet var så grymt beroendeframkallande, så jag var bara tvungen att slita mig ...
Sitter här och rullar tummarna i väntan på WoW nu, men om det floppar blir det AO för mig igen. Dock känns det lite segt att börja om från skratch igen. Jag hade nämligen X antal miljoner krediter (minns inte vad penningen kallas för på Rubi-Ka), men skänkte bort precis allt jag ägde då jag lade ner spelet.
Om någon vänlig själ kan tänka sig att guida mig genom början av spelet, då jag själv inte minns så mycket av hur man spelar längre, vore det kanon. Isåf kan jag gott och väl börja spela igen ...
EDIT:
Charname var "Yunish"
January 17, 2002
Shinji wrote: Jepp. AO är verkligen underbart. Jag spelade en hel del för ganska precis ett år sedan. Fick upp en karaktär till lvl 110, sen lade jag ner.
Spelet var så grymt beroendeframkallande, så jag var bara tvungen att slita mig ...Sitter här och rullar tummarna i väntan på WoW nu, men om det floppar blir det AO för mig igen. Dock känns det lite segt att börja om från skratch igen. Jag hade nämligen X antal miljoner krediter (minns inte vad penningen kallas för på Rubi-Ka), men skänkte bort precis allt jag ägde då jag lade ner spelet.
Om någon vänlig själ kan tänka sig att guida mig genom början av spelet, då jag själv inte minns så mycket av hur man spelar längre, vore det kanon. Isåf kan jag gott och väl börja spela igen ...
EDIT:
Charname var "Yunish"
Lugnt 🙂 La till dig på MSN så kan jag hjälpa dig få igång en char!
1 Guest(s)