September 16, 2002
T0FFE wrote: Nu kom jag på det perfekta spelet!
Jag kan bara inte komma på vad det heter... speedy nånting, man var typ en geting eller något sådant, man kunde köra bil och grejer har jag för mig 😀
Speedy Blupi
http://www.ceebot.com/blupi/index-e.php
Har redan tänkt på det men jag tror inte det.
September 16, 2002
ene wrote: du sa att hon tyckte om megaman...hmm....
typ spel som jazz jack&rabbit eller vad det nu heter.. Kanske sonic.... House of the dead...
kanske spel som f.e.a.r och condemned...Varför inte tomb raider: legend.. borde la kunna passa
Ja ja.. e lite småförslag..
Jazz äger faktiskt. Det kanske skulle fungera, faktiskt. Sonic är en klassiker och även ett av hennes smeknamn på mig. (:-? ) HotD, F.E.A.R och Condemmed tror jag inte är något. Och Tomb Raider vill jag inte att hon ska tycka om.
Delph1 wrote: Pandemonium. Ett av de bättre sidoskrollande plattformspelen.
Annars har vi ju Centipede.
//Andreas
Har inte spelat något av dem men vet vilka båda är.
Arre wrote: Föresten, Psyconauts då? iof bara singleplay men, de är ju gulligt/mysko m.m. Och de är kul! Blev dock hur svårt som hällst i slutet.. :/
lr vaför inte Soldat, de kan ni ju lana... om de nu inte är uttjatat 😛
Jo, jag har också tänkt på Psychonaut, det är helt underbart och jag streckspelade igenom det på två sessioner men man måste vara villig att lägga ned lite tid på det för att uppskatta det och det gör inte hon. Om man inte är fast direkt, så är det inte lönt... Tyvärr.
Och Soldat, njae. För "litet" och om hon spelar mot mig så förlorar hon och då kommer hon inte tycka att det är roligt.
September 16, 2002
Arre wrote: Kizo, nu slog det mig :). Bygg ett spel tillägnat/gjort för henne, ganska stor utmaning men vaför inte
Tror du det räcker om jag skriver ett designdokument på 100 sidor åt henne istället och sedan kallar det "byggsats", så få hon försöka programmera det själv? 😕
January 14, 2004
Kizo wrote: [quote=Arre]Kizo, nu slog det mig :). Bygg ett spel tillägnat/gjort för henne, ganska stor utmaning men vaför inte
Tror du det räcker om jag skriver ett designdokument på 100 sidor åt henne istället och sedan kallar det "byggsats", så få hon försöka programmera det själv? 😕
Jag tror det kan funka om du gör en fin tutorial åt henne med bilder och grejer
September 16, 2002
T0FFE wrote: [quote=Kizo][quote=Arre]Kizo, nu slog det mig :). Bygg ett spel tillägnat/gjort för henne, ganska stor utmaning men vaför inte
Jag tror det kan funka om du gör en fin tutorial åt henne med bilder och grejer
... Nej.
September 29, 2005
Kizo wrote: [quote=ene]du sa att hon tyckte om megaman...hmm....
typ spel som jazz jack&rabbit eller vad det nu heter.. Kanske sonic.... House of the dead...
kanske spel som f.e.a.r och condemned...Varför inte tomb raider: legend.. borde la kunna passa
Ja ja.. e lite småförslag..
Jazz äger faktiskt. Det kanske skulle fungera, faktiskt. Sonic är en klassiker och även ett av hennes smeknamn på mig. (:-? ) HotD, F.E.A.R och Condemmed tror jag inte är något. Och Tomb Raider vill jag inte att hon ska tycka om.
Abe Oddysee kanske.. eller vad spelet nu hette. men testa om hon tycker om Jazz. som du säger. kanske fungerar. kan väl spela 2 på det me har jag för mig... annars finns det ju mängder me nes o snes spel, grafiken kanske inte hon tycker om, men det finns ju många härliga spel.. 🙂
July 9, 2006
December 24, 2004
Super Smash Bros. Melee?
Alien vs Predator - där i ettan när man kör uppdrag, två marines mot fyra miljarder aliens DÖDA DÖDA DÖDA 😀
Hon hade garanterat älskat Table Tennis till 360, perfekt, synd att du inte har 360.
Hmm.. Guild Wars känner jag många som lirat med sina flickvänner, och när de slutat har flickvännerna fortsatt, samma sak med WoW men GW har ingen månadskostnad, så du slipper det.
Serious Sam 1 borde hon ÄLSKA i coop, så mycket menlöst mördande, har många fina minnen från smålan
Diablo 2 kan hon säkert gilla som tidigare sagt.
Säger mer när jag kommer på mer
Ang: Impossible Creatures - Jag är en av få som spelat det flitigt, gjorde det under två år, 2003-2005 tror jag, riktigt skoj när man lär sig. Tips är att kolla på icp.mednickonline.com för att patcha o sånt.
1 Guest(s)