November 27, 2003
Tallji wrote: seriöst killar... ni är fan sjuka? tycka tecknade figurer är snygga? :o, fyfan.... förvånar mig inte om ni tittar på vad heter det? tecknat porr iaf, fyfan... säger som en sa förut, ta en titt på stan för fan lr i skolan.. ni är sjuka! Sluta titta på sånt här och inse fakta!
Men suck, skaffa lite humor, men framförallt distans till datorn och tv-spelet.
//Andreas
October 28, 2004
Delph1 wrote: [quote=Tallji]seriöst killar... ni är fan sjuka? tycka tecknade figurer är snygga? :o, fyfan.... förvånar mig inte om ni tittar på vad heter det? tecknat porr iaf, fyfan... säger som en sa förut, ta en titt på stan för fan lr i skolan.. ni är sjuka! Sluta titta på sånt här och inse fakta!
//Andreas
haha, när denna tråd skapades är jag fan säker på att han/hon var seriös på det han skrev... och det är inte humor att se en halvnaken teknad bild... det är vidrigt, vanlig porr skulle man förstå, men tecknat.. usch!
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
November 27, 2003
Tallji wrote: [quote=Delph1][quote=Tallji]seriöst killar... ni är fan sjuka? tycka tecknade figurer är snygga? :o, fyfan.... förvånar mig inte om ni tittar på vad heter det? tecknat porr iaf, fyfan... säger som en sa förut, ta en titt på stan för fan lr i skolan.. ni är sjuka! Sluta titta på sånt här och inse fakta!
//Andreas
haha, när denna tråd skapades är jag fan säker på att han/hon var seriös på det han skrev... och det är inte humor att se en halvnaken teknad bild... det är vidrigt, vanlig porr skulle man förstå, men tecknat.. usch!
Tror någon är lite osäker av sig 😉
Visst kan en animerad figur vara vacker/söt/whatever, men det är ju knappast något man trånar efter.
Vi har ju stirrat på tavlor av kvinnor hur många hundra år som helst och det är ju exakt samma sak.
//Andreas
October 28, 2004
ja vet att målats kvinnor i historien.. kanske t.om för mkt.. men saken är den att det är tecknat förfan... att typ titta på musse pigg och tycka mimmi pigg är sexig? haha, lr anime ihuvertaget, det är sjukt att de blir upphetsade av något animerat... är ni så jävla kåta?? förfan, gå ut och skaffa en tjej!
November 27, 2003
Tallji wrote: ja vet att målats kvinnor i historien.. kanske t.om för mkt.. men saken är den att det är tecknat förfan... att typ titta på musse pigg och tycka mimmi pigg är sexig? haha, lr anime ihuvertaget, det är sjukt att de blir upphetsade av något animerat... är ni så j**la kåta?? förfan, gå ut och skaffa en tjej!
Men skärp dig. Du ser ju allt i svart eller vitt verkligen och om det verkar vara någon som behöver komma i kontakt med sin sexualitet så är det ju du. Ingen har påstått att vi jämför dessa med verkliga kvinnor...
//Andreas
October 28, 2004
jasså?, det tror du? kan låta så men lovar dig, det är inte så.. svär på mig sj som metallica fan! (det är djupt! :bok: ), hursomhelst vill jag bara komma fram till att animerat porr/mer vågade bilder är löjligt och sjukt..
Edit: Men smaken är ju som baken, delad... finns personer för allt så ursäkta att jag la mig in i denna diskussion eftersom jag ändå inte hade nått att göra här 😛
November 27, 2003
Tallji wrote: jasså?, det tror du? kan låta så men lovar dig, det är inte så.. svär på mig sj som metallica fan! (det är djupt! :bok: ), hursomhelst vill jag bara komma fram till att animerat porr/mer vågade bilder är löjligt och sjukt..
Vem har sagt något om porr ? Det var du som drog upp det 😉
//Andreas
December 5, 2001
Tallji wrote: ja vet att målats kvinnor i historien.. kanske t.om för mkt.. men saken är den att det är tecknat förfan... att typ titta på musse pigg och tycka mimmi pigg är sexig? haha, lr anime ihuvertaget, det är sjukt att de blir upphetsade av något animerat... är ni så j**la kåta?? förfan, gå ut och skaffa en tjej!
Du verkar faktiskt tro att vi föredrar tecknat före äkta 🙄
Trångsynt är vad du är.
September 12, 2001
Sardaukar wrote: [quote=Tallji]ja vet att målats kvinnor i historien.. kanske t.om för mkt.. men saken är den att det är tecknat förfan... att typ titta på musse pigg och tycka mimmi pigg är sexig? haha, lr anime ihuvertaget, det är sjukt att de blir upphetsade av något animerat... är ni så j**la kåta?? förfan, gå ut och skaffa en tjej!
Trångsynt är vad du är.
Åjo...det är ju smula suspekt att sitta och tycka att en hög polygoner i form av en brud är snygg eller sexig.
Fast detta inlägg nog mer riktat mot Delph1 egentligen. Den attans konsolkramaren. 😉
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Sardaukar][quote=Tallji]ja vet att målats kvinnor i historien.. kanske t.om för mkt.. men saken är den att det är tecknat förfan... att typ titta på musse pigg och tycka mimmi pigg är sexig? haha, lr anime ihuvertaget, det är sjukt att de blir upphetsade av något animerat... är ni så j**la kåta?? förfan, gå ut och skaffa en tjej!
Trångsynt är vad du är.
Åjo...det är ju smula suspekt att sitta och tycka att en hög polygoner i form av en brud är snygg eller sexig.
Fast detta inlägg nog mer riktat mot Delph1 egentligen. Den attans konsolkramaren. 😉
Pffft, vet nog vad du har fetischer du med 😉
//Andreas
3 Guest(s)