vilken är snyggaste spelbruden?|Page 2|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
vilken är snyggaste spelbruden?
Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
sp_UserOfflineSmall Offline
941510
August 25, 2005 - 5:39 am
sp_Permalink sp_Print

Tallji wrote: seriöst killar... ni är fan sjuka? tycka tecknade figurer är snygga? :o, fyfan.... förvånar mig inte om ni tittar på vad heter det? tecknat porr iaf, fyfan... säger som en sa förut, ta en titt på stan för fan lr i skolan.. ni är sjuka! Sluta titta på sånt här och inse fakta!

Men suck, skaffa lite humor, men framförallt distans till datorn och tv-spelet.

//Andreas

Tallji
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 277
941751
August 25, 2005 - 2:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Tallji]seriöst killar... ni är fan sjuka? tycka tecknade figurer är snygga? :o, fyfan.... förvånar mig inte om ni tittar på vad heter det? tecknat porr iaf, fyfan... säger som en sa förut, ta en titt på stan för fan lr i skolan.. ni är sjuka! Sluta titta på sånt här och inse fakta!

//Andreas

haha, när denna tråd skapades är jag fan säker på att han/hon var seriös på det han skrev... och det är inte humor att se en halvnaken teknad bild... det är vidrigt, vanlig porr skulle man förstå, men tecknat.. usch!

http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!

Andreas Galistel
Member
Medlem
941770
August 25, 2005 - 3:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Tallji wrote: [quote=Delph1][quote=Tallji]seriöst killar... ni är fan sjuka? tycka tecknade figurer är snygga? :o, fyfan.... förvånar mig inte om ni tittar på vad heter det? tecknat porr iaf, fyfan... säger som en sa förut, ta en titt på stan för fan lr i skolan.. ni är sjuka! Sluta titta på sånt här och inse fakta!

//Andreas

haha, när denna tråd skapades är jag fan säker på att han/hon var seriös på det han skrev... och det är inte humor att se en halvnaken teknad bild... det är vidrigt, vanlig porr skulle man förstå, men tecknat.. usch!

Tror någon är lite osäker av sig 😉

Visst kan en animerad figur vara vacker/söt/whatever, men det är ju knappast något man trånar efter.
Vi har ju stirrat på tavlor av kvinnor hur många hundra år som helst och det är ju exakt samma sak.

//Andreas

Tallji
Kommer du hit ofta?
Medlem
941812
August 25, 2005 - 4:25 pm
sp_Permalink sp_Print

ja vet att målats kvinnor i historien.. kanske t.om för mkt.. men saken är den att det är tecknat förfan... att typ titta på musse pigg och tycka mimmi pigg är sexig? haha, lr anime ihuvertaget, det är sjukt att de blir upphetsade av något animerat... är ni så jävla kåta?? förfan, gå ut och skaffa en tjej!

Andreas Galistel
Member
Medlem
941824
August 25, 2005 - 4:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Tallji wrote: ja vet att målats kvinnor i historien.. kanske t.om för mkt.. men saken är den att det är tecknat förfan... att typ titta på musse pigg och tycka mimmi pigg är sexig? haha, lr anime ihuvertaget, det är sjukt att de blir upphetsade av något animerat... är ni så j**la kåta?? förfan, gå ut och skaffa en tjej!

Men skärp dig. Du ser ju allt i svart eller vitt verkligen och om det verkar vara någon som behöver komma i kontakt med sin sexualitet så är det ju du. Ingen har påstått att vi jämför dessa med verkliga kvinnor...

//Andreas

Tallji
Kommer du hit ofta?
Medlem
941829
August 25, 2005 - 4:41 pm
sp_Permalink sp_Print

jasså?, det tror du? kan låta så men lovar dig, det är inte så.. svär på mig sj som metallica fan! (det är djupt! :bok: ), hursomhelst vill jag bara komma fram till att animerat porr/mer vågade bilder är löjligt och sjukt..

Edit: Men smaken är ju som baken, delad... finns personer för allt så ursäkta att jag la mig in i denna diskussion eftersom jag ändå inte hade nått att göra här 😛

Andreas Galistel
Member
Medlem
941831
August 25, 2005 - 4:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Tallji wrote: jasså?, det tror du? kan låta så men lovar dig, det är inte så.. svär på mig sj som metallica fan! (det är djupt! :bok: ), hursomhelst vill jag bara komma fram till att animerat porr/mer vågade bilder är löjligt och sjukt..

Vem har sagt något om porr ? Det var du som drog upp det 😉

//Andreas

Sardaukar
Member
Medlem
Forum Posts: 4818
941838
August 25, 2005 - 4:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Tallji wrote: ja vet att målats kvinnor i historien.. kanske t.om för mkt.. men saken är den att det är tecknat förfan... att typ titta på musse pigg och tycka mimmi pigg är sexig? haha, lr anime ihuvertaget, det är sjukt att de blir upphetsade av något animerat... är ni så j**la kåta?? förfan, gå ut och skaffa en tjej!

Du verkar faktiskt tro att vi föredrar tecknat före äkta 🙄

Trångsynt är vad du är.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
941859
August 25, 2005 - 5:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Sardaukar wrote: [quote=Tallji]ja vet att målats kvinnor i historien.. kanske t.om för mkt.. men saken är den att det är tecknat förfan... att typ titta på musse pigg och tycka mimmi pigg är sexig? haha, lr anime ihuvertaget, det är sjukt att de blir upphetsade av något animerat... är ni så j**la kåta?? förfan, gå ut och skaffa en tjej!

Trångsynt är vad du är.

Åjo...det är ju smula suspekt att sitta och tycka att en hög polygoner i form av en brud är snygg eller sexig.
Fast detta inlägg nog mer riktat mot Delph1 egentligen. Den attans konsolkramaren. 😉

Andreas Galistel
Member
Medlem
941918
August 25, 2005 - 6:17 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Sardaukar][quote=Tallji]ja vet att målats kvinnor i historien.. kanske t.om för mkt.. men saken är den att det är tecknat förfan... att typ titta på musse pigg och tycka mimmi pigg är sexig? haha, lr anime ihuvertaget, det är sjukt att de blir upphetsade av något animerat... är ni så j**la kåta?? förfan, gå ut och skaffa en tjej!

Trångsynt är vad du är.

Åjo...det är ju smula suspekt att sitta och tycka att en hög polygoner i form av en brud är snygg eller sexig.
Fast detta inlägg nog mer riktat mot Delph1 egentligen. Den attans konsolkramaren. 😉

Pffft, vet nog vad du har fetischer du med 😉

//Andreas

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
942076
August 25, 2005 - 9:39 pm
sp_Permalink sp_Print

klart dom kan va snygga, men jag tycker dom flesta som ni dragit upp är fula dock 🙂

Sardaukar
Member
Medlem
Forum Posts: 4818
942087
August 25, 2005 - 10:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: klart dom kan va snygga, men jag tycker dom flesta som ni dragit upp är fula dock 🙂

Håller med...utom min förstås 😀

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 459
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL