July 3, 2001
dual optical är ett självklart val !
installera bara inte mouseware (logitechs drivisar) om du vill att alla knappar ska funkar i spel, så kör med de drivisar inbyggda i OSet
512 DDR RAM
GeForce2 GTS PRO 32
IBM 40gb + Maxtor 120gb
Pioneer DVD 106S 16X DVD/40X
Plextor CD-RW 16x10x40x
Chieftec TX-10W Scorpio Super
[ Detta Inlägg ändrades av: =JoNaZ= den 2002-07-05 11:30 ]
July 30, 2001
beror väll mer på vad du ska ha den till...
både razorn och ms musen har 5knappar... logitechs har bara 4..
razorn måste rengöras då och då... men den är onekligen bra, då du lärt dig den...
sen vilken av de optiska är vilken du tycker ligger bäst i handen.
själv fick jag en kännsla att dual optical var lite små ryckig...
det du gör är att gå in i butiken, frågar om du får prova mellan dem.. eller åtminstone känna på vilken som känns bäst.
May 3, 2002
Har själv en Logitech Dual optical och det är den bästa musen i sin prisklass.
Hade också lite problem med att alla knappar inte funkar i alla spel men logitech har nån ny liten patch eller vad man ska kalla d som fixar d. Så nu funkar d felfritt och musen hänger med i alla drag.
May 23, 2002
Fattar inte hur man kan köpa Logitech möss. De har den bästa tekninken för trådlösa möss men resten är ju ganska värdelöst. Dels så har Dual optical ett gummigrepp för tummen som gör att man får skavsår efter en kvart typ. Sen fattar jag inte vitsen med att gränsa av knapparna. Med normalstora händer så får man ju inte plats med fingrarna. Säkert en vanesak, men mitt första intryck var inte särskilt gott.
August 10, 2001
Själv har jag en Mouseman Wheel Optical ifrån Logitech och älskar musen! Dock ett problem ... I CS så rör inte siktet på sig när jag rör musen sakta. Fungerar dock bra i Windows. Säkert samma sak i andra spel också men jag lirar bara CS, hehe. Någon som vet nått om problemet?
Kör med de inbyggda drivisarna ifrån XP eftersom jag vill att knapparna ska fungera i spel!
2 Guest(s)