October 28, 2004
läste också ändringarna i patchen..en sak fatta jag inte
[Warlocks can no longer kill players in duels.
står det... kan de då inte få döda nån i dueller eller vad menas??
Fan vad horde är populära.... vet minst 30 st personer i min wow krets och 2 OBSERVERA 2 ska vara alliance (med mig inkluderat)
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
March 6, 2001
Tallji wrote:
Fan vad horde är populära.... vet minst 30 st personer i min wow krets och 2 OBSERVERA 2 ska vara alliance (med mig inkluderat)
Om du kollar in denna så ser inte Horde ut att vara de dominerande..
http://www.warcraftrealms.com/.....isplay.php
T.ex så är det nästan dubbelt så många Human och N.E som den mesta poppis classen bland Horde, Undead.
Denna stats säger ju inte allt utan är väl data bara från de som använder av Census UI
December 31, 2001
Kizo wrote: [quote=Death On Wings]Om jag skulle spelat skulle jag kört undead warlock.
Undead ör överlägset tråkigaste rasen enligt mig. 😛
Varför det ?
I WoW är det ju så tråkigt att ras har igentligen inget med karaktärens styrka att göra utan bara utseende så det kvittar igentligen.
February 10, 2003
Death On Wings wrote: [quote=Kizo][quote=Death On Wings]Om jag skulle spelat skulle jag kört undead warlock.
Undead ör överlägset tråkigaste rasen enligt mig. 😛
Varför det ?
I WoW är det ju så tråkigt att ras har igentligen inget med karaktärens styrka att göra utan bara utseende så det kvittar igentligen.
är det så? iaf när man startar en gubbe så får man ju olika färdighetspoäng fördelat olika beroende på vad man är.. håller inte det senare i spelet också eller?
December 25, 2000
Tallji wrote: läste också ändringarna i patchen..en sak fatta jag inte
[Warlocks can no longer kill players in duels.
står det... kan de då inte få döda nån i dueller eller vad menas??
Man ska inte döda folk i dueller, dueller e vänliga strider mellan folk från samma ställe (horde-horde , alliance-alliance dvs).
Jag tror jag ska köra Undead Rouge, körde det i usbetan och blev kär.
Och det finns många mängder fler Alliance än horde på de flesta servers mig veteligen.
December 31, 2001
Chewie wrote: Är WoW verkligen bra, det verkar ju bara vara en STOR hype.
Där det är mycket snack brukar det ju vara lite verkstad. 🙂
Beror på spelaren.
Vill du ha ett spel du snabbt kan sätta dig in i och i stort sett veta lika mycket om spelet som en spelare som lirat i några månader längre än dig så har du hittat rätt 🙂
Tycker det är för simpelt för mig men blizzard har alltid gjort användarvänliga spel som oftast resulterar i simpelhet och snabb inlärning.
Dock så har de ett väldigt bra PvP system som är den enda anledningen som skulel få mig att lira det.
1 Guest(s)