January 9, 2001
Hepp, vilka rattar rekomenderar ni?
Har testat MS forcefeedback ratt, tyckte den var ganska kass.
Testat Logitechs Forcefeedback GP ratt, tyckte den var ännu sämre.
Testat någon Guilemont Ferarri ratt, tyckte den var kanon...dock väldigt dyr.
har klämt på Logitechs Momo ratt, och den verkar grym. Dock förbannat dyr.
Så, vilken ratt bör man satsa på?
Ska ha feedback, och kosta runt 1000kr.
August 9, 2001
November 4, 2001
On 2002-02-19 17:55, JockeB wrote:
om du ska ha ordentlig ratt ska du köpa momo eller act-labs. Båda ligger väl runt 2000kr men det är inte så mycket för bra grejer. Tänk på att en bättre ratt håller längre och ger en bättre upplevelse.
Jag håller nog med dig jocke en momo är fetgrym men aningen dyr, sådär en 2500:- väll? Man känner verkligen kvalitèn, borstad stålplatta på ratten med växelspakar i stål, plattan där pedalerna är har den en fet aluplatta. Såååååååå soft!
January 9, 2001
Hmm..jo...
Men känns ju som man hellre borde lägga 2500 på sin riktiga bil istället för att köpa en ratt så man kan låtsas köra bil med.
Så jag tror jag snyltar på jobbets rattar ett tag till. Iaf tills Papyrus gör en uppföljare till Grand Prix Legends så man har 2 spel att spela med ratten.
October 3, 2001
On 2002-02-19 23:34, fozz wrote:
Hmm..jo...
Men känns ju som man hellre borde lägga 2500 på sin riktiga bil istället för att köpa en ratt så man kan låtsas köra bil med.Så jag tror jag snyltar på jobbets rattar ett tag till. Iaf tills Papyrus gör en uppföljare till Grand Prix Legends så man har 2 spel att spela med ratten.
Tror du att dom kommer göra en uppföljare då?.... det är ju ändå snart 4 år sen gpl kom
August 9, 2001
January 9, 2001
January 10, 2002
On 2002-02-20 21:38, fozz wrote:
Hoppas kan man ju...
Papy vill säkert göra en uppföljare, men dom tjänar nog fett med pengar på att pumpa ut Nascar spel. Tyvärr.
Men nångång så lär det komma en uppföljare.
Och jag är den förste som köper det.
Jag undrar om det kommer någon uppföljare, för jag har för mig mig att försäljningen av GPL inte var så bra (tyvärr).
1 Guest(s)