August 15, 2004
phantom wrote: Jag röstar för 6:an faktiskt :). Har dock inte spelat varken 8 eller 9:an så jag vet inte.
Hehe inte helt förvånad att någon röstade på 6:an ^^, jag skulle nog rekommendera att du spelar 9:an om du har tid! Väldigt roligt spel =D 8:an är sisådär, vad jag hört så tycker en del att den "seg", vet själv inte vad jag ska säga där.
February 11, 2003
alltså måste bara säga att det första final fantasy spelet jag körde var VII sen 8,9,X,X-2
men enligt mig slår VII dom med hästlängder,
ojojoj vilket spel, det är verkligen ett kanonlir,
och historien bakom är ju så bra så bara det gör ju att man bara vill spela mer och mer,
det har legat på hyllan i några år nu och för 2 månader så bestämde jag mig för att damma av det och nu har jag spelat ungefär 30 timmar, (och det är nästan lika bra som första gången man knäppte på det, kan också rekomendera IX, samt X, fasst X-2 var en ren besvikelse enligt mig, orkade spela 6 eller 7 timmar sen stängde jag bara av skiten,,
men det som jag går och väntar på nu är ju FFVII Advent the children tror den filmen kommer blir riktigt bra http://www.adventchildren.net/
August 15, 2004
Elle wrote: FFVII Advent the children
FinalFantasy VII: Advent Children är det väll? =P
SuperNova wrote: någon som har final fantasy 9? eller kör alla det via emulator... verkar knappt som om någon haft orginalet...
Jepp, jag har originalet... dvs inget Platinum craep =P Kör det via min PS2, fungerar prima ^^ Har dessutom inga repor på mina FFVII och FFIX *stolt* =D
Pingen wrote: Du glömde Crystal Chronicles
Oj! Förlåt! Lägger in den om jag kör med någon FF-röstning i framtiden. ^^
September 16, 2002
En av de enklaste frågor som finns att svara på.
Final Fantasy VI, såklart!
Jag tror att de flesta som röstar på nr.7 inte har spelat nr.6 och/eller att de slopar det för att det är gammalt och "fult".
Jag tror också att i stort sett alla som spelat nr.6 före serien gick över till PSX lätt röstar på FFVI eller FFV!
2 Guest(s)