July 22, 2003
Har funderat på att köpa en av följande titlar men jag vet inte vilken jag ska välja 😛 Tänkte att ni säkert har spelat dom och kan därför rekommendera nån av dom 🙂 Berätta gärna varför ni tyckte det spelet var bra osv 🙂
Titlarna jag tänkte på är:
1. Medal Of Honor: Allied Assault
2: Medal Of Honor: Spearhead
3. Medal Of Honor: Breaktrough
4. Call Of Duty
Om det är nåt annat krigsspel som rekomenderas att titta extra på så skriv det också 🙂
//En spelsugen Stellan 😛
January 4, 2003
BloodMan wrote: medal of honor allied assault, tok bra och bra nivåer, cod är på tok för lättspelat och alldeles för lätt!
Har själv klarat alla dem på listan, MOHA e skitt bra, men COD e bättre, KrigsKänslan i COD finns inget spel som knäcker hittils, är det för lätt så är det bara höja nivån, så dör du på 2 skott.
PS:Sätt på Surround om du spelar COD.
July 22, 2003
Nu har jag varit och köpt COD 😀 Skitbra spel 😀 Iaf det jag har spelat, för när jag kommit en bit och tittar ut genom ett fönster i en kyrka så kraschar hela spelet :S Tänkte att det kanske var en engångsgrej men det händer varje gång 🙁
Vad ska jag göra ?
Ska leta efter patchar nu och se om det hjälper.
December 15, 2003
Japp, call of duty har en bra story och är skön i singleplayer men mohaa är inte att förakta det heller, är det multiplayer du är ute efter så rekommenderar jag bf 1942 (eller rättare sagt div mods till den) där man kan åka i olika fordon om man tröttnar på att gå, det var det enda jag blev besviken på i Call of duty, att hantera en stridsvagn kändes pinsamt uselt där jämfört med att ratta en stridsvagn i Forgotten hope (mod till bf 1942)
1 Guest(s)