August 8, 2003
Death On Wings wrote: Ett litet tips.
På linage2 hemsida så kan du registrera dig på något som heter PlayerNC där kan man köpa serials till följande spel om man inte orkar beställa hem grejjerna.
City of heroes
Linage2
Guildwars
Dock är det ungefär de samma pris som du skulle betalat i afären för dem men vad gör man inte för snabb leverans, är sugen på att testa linage 2 men vetefan 🙂
JAJA
November 27, 2003
Gurra101 wrote: [quote=Death On Wings]Ett litet tips.
På linage2 hemsida så kan du registrera dig på något som heter PlayerNC där kan man köpa serials till följande spel om man inte orkar beställa hem grejjerna.
City of heroes
Linage2
Guildwars
Dock är det ungefär de samma pris som du skulle betalat i afären för dem men vad gör man inte för snabb leverans, är sugen på att testa linage 2 men vetefan 🙂
Hur kan du nämna Guildwars här??
Därför det var ett av spelen man kan köpa serials till via den tjänsten... är du inte läskunnig eller? Det har inget MMORPGs att göra just där och det är inte heller något han ville diskutera utan bara ett tips ändock fortsätter du tjata.
WoW har jag provat på lite lätt nu på min brors konto och måste säga som ett WarCraft-fan så var det riktig kul.
//Andreas
December 31, 2001
Tyrfing wrote: [quote=Death On Wings]Jag vill gärna hålla kvar i rustningar och fantasy.
Finns inget pampigare än en stor krigare i plåtrustning med en fet yxa.
Har du tittat nånting på Dark n Light, synd bara att det inte kommer för en i höst.
Jo jag har spanat en del på det och detta tycker jag om.
- Tradeskills and jobs set up to allow you to increase your skills without having to fight on a daily basis
December 31, 2001
Detta kanske kan vara något som folk vill ta en titt på 🙂
August 11, 2002
Spelar WoW, har inte testat så mycket annat och ingen tanke på att göra det heller. Fastnade som så många andra för blizzards kreation när jag först såg warcraft. Speciellt röst-editorn >__>
Tycker blizzard lyckats bra med WoW, kan ju helt klart bara bli bättre iofs men jag tycker det mesta känns genomtänkt förutom kanske honoursystem...
April 10, 2003
Death On Wings wrote: Detta kanske kan vara något som folk vill ta en titt på 🙂
Haha fan vad stor del lineage hadde av marknaden.
May 19, 2003
Jag har börjat spelat WoW nu och som vid betorna så är det riktigt kul 😀
Tröttnade ganska snabbt under den andra betan (första räknas inte riktigt, då var allt "wow" ;)", men kom till lvl 16 iaf så jag han spela ett tag. Men nu är jag snart på lvl 16 igen och är inte ett dugg trött på spelet.
Har även en massa IRL kompisar som spelar, vilket gör det roligare =).
December 31, 2001
Airhead wrote: Våga vägra mmo! Jag håller mig borta från såna saker, dom kan vara farliga. Se bara på alla som fastnat i träsket. Brrrr.
Jag ville bara veta vad ni spelat tidigare eller spelar har ni inte testat något som du nu inte uppger så ber jag dig inte skriva sådana meningslösa saker så alla som skrivit i tråden spelar just mmo och tycker det är roligt och spenderar gärna pengar på det.
January 17, 2002
Har testat i stort sett alla MMORPG värda namnet, och det enda jag någonsin kan gå tillbaka till är Anarchy Online.
Inget spel kan ge mig en sådan känsla av välbehag som AO, ligger just ovanför Settlers 2 på listan.
Avancerat, medelålder ~25 på spelarna, underbart vackert i shadowlands, osv osv, klart bästa spelet.
Förresten, för er som spelat AO och WoW:
Ser ni några likheter mellan Slutbossen/Bossarna i Scarlet Monastery och Temple of The Three Winds? Även arkitekturen på bossrummen? 😛
1 Guest(s)