December 31, 2001
Skulle aldrig lägga en slant på GW då det är exakt som diablo 2 med en 3d miljö av battlne net.
I striderna så blir man separerade med sitt party och kan inte se andra så det enda masiva är utanför och då kan man inte ens skita sig i näven.
Kan inte förstå varför alla är så hypade på denna dynga.
November 14, 2003
Death On Wings wrote: Skulle aldrig lägga en slant på GW då det är exakt som diablo 2 med en 3d miljö av battlne net.
I striderna så blir man separerade med sitt party och kan inte se andra så det enda masiva är utanför och då kan man inte ens skita sig i näven.Kan inte förstå varför alla är så hypade på denna dynga.
Guilds Wars är inget MMORPG och har därför ingen månadsavgift.
Det går därför inte att jämföra Guilds Wars med World of Warcraft.
December 31, 2001
Balor wrote: [quote=Death On Wings]Skulle aldrig lägga en slant på GW då det är exakt som diablo 2 med en 3d miljö av battlne net.
I striderna så blir man separerade med sitt party och kan inte se andra så det enda masiva är utanför och då kan man inte ens skita sig i näven.Kan inte förstå varför alla är så hypade på denna dynga.
Guilds Wars är inget MMORPG och har därför ingen månadsavgift.
Det går därför inte att jämföra Guilds Wars med World of Warcraft.
Vilket av det där tror du jag inte viste ? Tillverkarna säger ändå att det är ett masivt online spel men det är bara reklam på ett virtuelt bnet.
July 14, 2004
Båda 2 är skit, hundratals folk som redan nått maxlevel på det...tog kineserna 6 månader att nå max level i lineage 2(75) Och då spelade dom Dygnet runt på ett Delat konto...
Sorgligt att folk faller för den skiten WoW...jag drar mitt strå till stacken och har informerat min skola om det och redan 5-7 pers som tänkt om och köpt lineage 2 istället 🙂
Vill du ha kvalité och ändlös speltid? Då ska du köpa Lineage 2.
Dessutom får du utökande patcher ungefär var tredje månad (ibland sjätte månad) som expanderar spelet till 30%... helt otroligt vad mycket man får för pengarna jämfört med WoW...skitspel
jaja, om du ändå väljer WoW eller Guild Wars önskar jag dig lycka till! men när du når max level på WoW kommer du ångra dig grovt....inget kul om vem som helst kan bli BÄST.
December 18, 2002
Moi var intresserad av Guild Wars men efter att ha läst lite mellan raderna med en pååålers så blev det ett fett NEJ.
WoW är väl intressant men... 100:- per month :{ sen är det ju så mycket springades hit< & >dit.
Du har inte tittat på Everquest 2? Verkar onekligen vara ett riktigt STORT moffegibb. Rätt svårt också visst...
July 22, 2003
Nomic wrote: Båda 2 är skit, hundratals folk som redan nått maxlevel på det...tog kineserna 6 månader att nå max level i lineage 2(75) Och då spelade dom Dygnet runt på ett Delat konto...
Sorgligt att folk faller för den skiten WoW...jag drar mitt strå till stacken och har informerat min skola om det och redan 5-7 pers som tänkt om och köpt lineage 2 istället 🙂
Dessutom får du utökande patcher ungefär var tredje månad (ibland sjätte månad) som expanderar spelet till 30%... helt otroligt vad mycket man får för pengarna jämfört med WoW...skitspel
jaja, om du ändå väljer WoW eller Guild Wars önskar jag dig lycka till! men när du når max level på WoW kommer du ångra dig grovt....inget kul om vem som helst kan bli BÄST.
Märks att du vet vad du talar om. Eftersom Guild Wars inte släppts än har jag svårt att tro att folk redan nåt maxlevel där. Sen det där med att det är för lätt att lvla i wow kan jag hålla med om däremot tar det alldeles för lång tid i L2. Jag skulle vilja se ett mellanting mellan de båda, eller ett spel med mycket high-lvl-content. Som det är nu så har minst lika många slutat lira L2 för att det tar för lång tid att lvla som folk slutat lira wow eftersom det inte finns så mkt att göra när man väl maxat.
Sen så är ju hela charmen med wow att man äntligen får spela som en av karaktärerna man alltid velat vara när man lirade WC-serien.
Efter att ha lirat både wow och L2 samt pratat med min kusin som lirat L2 sen början har jag kommit fram till att wow slår L2 på alla punkter som är viktiga för mig.
Guild wars har jag inte testat så det kan jag inte säga nåt om än att det inte verkar vara ett spel för mig.
December 25, 2000
Tänkte skriva ett långt inlägg om de två spelen men kom fram till att jag inte spelat GuildWars (bara deras "betor") tillräckligt för att uttala mig. Och till skillnad från vissa fanboys här låter jag bli att skriva massa propaganda.
Skillnaderna är vad jag förstått främst att GuildWars lägger långt mindre tid på att gå upp i level och liknande och mera på att slåss mot andra spelare. Skulle kalla det MMORPGernas first person shooter.
May 17, 2003
July 14, 2004
smurfen- wrote: [quote=Nomic]Båda 2 är skit, hundratals folk som redan nått maxlevel på det...tog kineserna 6 månader att nå max level i lineage 2(75) Och då spelade dom Dygnet runt på ett Delat konto...
Märks att du vet vad du talar om. Eftersom Guild Wars inte släppts än har jag svårt att tro att folk redan nåt maxlevel där. Sen det där med att det är för lätt att lvla i wow kan jag hålla med om däremot tar det alldeles för lång tid i L2. Jag skulle vilja se ett mellanting mellan de båda, eller ett spel med mycket high-lvl-content. Som det är nu så har minst lika många slutat lira L2 för att det tar för lång tid att lvla som folk slutat lira wow eftersom det inte finns så mkt att göra när man väl maxat.
Sen så är ju hela charmen med wow att man äntligen får spela som en av karaktärerna man alltid velat vara när man lirade WC-serien.
Efter att ha lirat både wow och L2 samt pratat med min kusin som lirat L2 sen början har jag kommit fram till att wow slår L2 på alla punkter som är viktiga för mig.
Guild wars har jag inte testat så det kan jag inte säga nåt om än att det inte verkar vara ett spel för mig.
Jag menade endast WoW är maxlvlat. Det framgick inte så tydligt.
October 28, 2004
Jag är nu en level 60 rogue på dragonmaw (Human rogue), kan bara säga en sak. DET SUGER, skulle aldrig varit rogue från första början, ingen vill ha en i grupp osv, level 60 är helt enkelt förjävligt, allt tar slut typ, har alla saker typ, suger så jävla hårt verkligen, och starta en ny gubbe och nörda sig med, nej tack, kommer ihåg alla satans tråkiga quests man gjort genom tiderna, + att blizzard alltid ska krångla med serverna o.s.v, guild wars lirade jag betan innan julen, först första betan man fick spela en vecka om man köpte Pcgaming tidningen ;).
Tråkiga med guild wars är att som sagt man blir separerade från andra. Men de har mycket roligare slagfält. Och nu när Honor system släpps på WoW laggar servarna skit. Folk är som galna runt om i världen, 2 st level 40 försökte döda mig ffs :roll:, Jag skulle rösta på Guild wars om du vill ha lite extra pengar, wow är fan inte billigt
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
1 Guest(s)