January 26, 2004
ok behöver hjälp här
det är ett spel som jag spelade för många år sedan man är två rymdskepp som ska spränga varandra i småbitar med div vapen som missiler och annat och på spelplanen fans det planeter astroider och annat som drog till sig skeppen och missilerna så man fick räkna ut vilken bana missilerna skulle gå i för att träffa sitt mål och man kunde även spränga bort planeterna om dom var ivägen.
Någon som har en aning om vad det heter för jag komemr inte ihåg det?
February 21, 2003
kunde man välja mellan massa olika rymdskepp? och ett hade blobb vapen? 😉
star control?
http://www.classicgaming.com/s.....arcontrol/
om du frågar mig ett GRYMT kul spel... ettan var roligare än tvåan då man kunde sitta lite bara å köra skiten ur polaren
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
January 26, 2004
nja det avr turbaserat så först skjöt spelare ett sen fick spelare två skjuta och så fortsatte man tills den ene var död, har för mig att man kunde vara upp till 4 spelare men det är jag inte helt säker på
kan slänga in en ledtråd till som kan leda till att ni kommer på namnet, en av missilerna gick mot planeten och när den träffade planeten började den åka runt planeten i en bana tills den träffade något eller sprängdes efter en viss tid
January 13, 2004
1 Guest(s)