May 19, 2003
slixz wrote: Det är helt klart Metal Gear Solid till PSX. Det spelet var/är så bra så att man kunde inte slita sig från den mycket väl skrivna storyn! Sedan så hade man juh självklart spelat 1an och 2an till NES med.
Åhh! *letar rätt på sitt gamla PSx och MGS skivorna* ÄLSKAR det spelet, aldrig spelat ett spel med sådan bra story! Synda att 2:an hade lite sämre story, men fortfarande kul.
Sen TES3:Morrowind. Spelar det fortfarande. Glömmer aldrig första gången man klev ur båten och, wow! Vilken värld, färger, ahh....
May 12, 2002
Jo Final Fantasy VII ligger på topp på min lista också, det är ju fullproppat med allt ett bra äventyr ska ha. Och Metal Gear solid var otroligt kul. Sniperdramat var jobbigt för psyket, det var riktig rädsla man kände när man slogs. Jag undrar om man kommer att stöta på nåt sådant igen. Antagligen inte. Sen är ju Grim Fandango också skitbra.
November 4, 2002
Metal Gear Solid!!
Jag satt som förtrollad flera dagar när jag spelade det, Önskar att jag hade ett PS2 så man kan få lira 2:an och snart 3:an
darth wrote: jag blev hel förförd i medal of honour allied assault, en sån otrolig känsla. Kan fortfarande höra m1 geväret eka mellen väggarna regniga nätter... annar fasnade jag för kingdom hearts, satt och spelade det i princip hela sommaren
Håller med om att ljudet är perfect på det spelet! blev helt paff 🙂
September 16, 2002
Grim Fandango - Ett adjektiv för perfektion.
Metal Gear Solid - Eller Twin Snakes, av uppenbara skäl.
Super Metroid - Spelat igenom det för många gånger...
Final Fantasy VII - Inte ett Final Fantasy enligt mig, men ett underbart spel.
Och...
Final Fantasy VI - Det absolut mest fängslande spelet någonsin!
4 Guest(s)