November 20, 2001
Jao, du gör en bild och sparar den i bmp men lĂ€ngden gĂ„nger bredden mĂ„ste bli 10720 eller mindre. sedan tar du och gĂ„r in pĂ„ "wizard" och tar det översta som ska heta nĂ„t men HL och klickar dĂ€r. sedan tar du "file on computer" eller vad det heter sĂ„ tar du din BMP och klickar pĂ„ ok dĂ„ bör det komma upp ett fönster dĂ€r det stĂ„r pldecal.wad med din bild.Sedan klickar du pĂ„ save as och du skall spara den i Sierra/Half-Life/cstrike om du har Half-Life Generation(köpt komplett) eller sierra/counter-strike/cstrike om du köpt retail versionen(köpt separat)sedan gĂ„r du in pĂ„ en server(eller gör en sjĂ€lv) och gĂ„r det inte första gĂ„ngen gĂ„r det antagligen den andra gĂ„ngen (jag har haft lite strul med det) men DU FĂ
R INTE GĂ
IN I CUSTOMIZE för dÄ gÄr det bort.
Vill du dÀremot ha en logga som du kan blÀddra fram i customize behöver du bara göra en BMP och lÀgga i sierra/halflife/logos. Lycka till med det du!
[ Detta InlÀgg Àndrades av: P!PP!RULL den 2002-04-01 20:36 ]
December 21, 2001
November 20, 2001
August 25, 2001
Det Àr enkelt, först gör du en bild som Àr under det talet Pippirull skrev förut och sÄ ska det vara delbart med 16 eller nÄt (blir det fel sÄ stÄr det)
Sedan Àr det bara att vÀlja ditt cstrike folder i programmet wally (förutsatt att du Àr inne i den dÀr spray-guiden dÄ) och trycka pÄ ok
Jag lÀrde mig pÄ 10 min sÄ det borde vÀl inte vara sÄ speciellt svÄrt
1 Guest(s)