July 25, 2001
Hejsan. Som gammal arcadälskare så har det blivit åtskilliga gånger man spelat Virtua Tennis hos den lokala videoaffären. Nu hittade jag det i realådan och kunde inte låta bli o köpa det. Nu undrar jag om någon mer än jag har problem med det? När själva matchen börjar kastas man ut i Win och detta gäller oavsätt grafikläge och upplösning. Jag har provat båda de genvägar som finns i startmenyn. Något e skumt och jag tror det beror på mitt grafikkort?
Är det någon annan med ett ATI9700Pro som får igång det?
August 9, 2001
-=Andreas=- wrote: Hejsan. Som gammal arcadälskare så har det blivit åtskilliga gånger man spelat Virtua Tennis hos den lokala videoaffären. Nu hittade jag det i realådan och kunde inte låta bli o köpa det. Nu undrar jag om någon mer än jag har problem med det? När själva matchen börjar kastas man ut i Win och detta gäller oavsätt grafikläge och upplösning. Jag har provat båda de genvägar som finns i startmenyn. Något e skumt och jag tror det beror på mitt grafikkort?
Är det någon annan med ett ATI9700Pro som får igång det?
Jag var tvungen att testa det och jag fick samma resultat som dig men till min andra burk där det sitter ett GeForce4 Ti fick jag igång spelet.
🙁
Trist att du inte får igång det för spelet är verkligen roligt.
Du vet möjligtvis inte när Virtua Tennis 2 kommer ut?
alla de senaste stjärnorna finns med där och nu kan du även spela med de kvinliga tennisspelarna också.
Jag spelade det när jag var i Magaluf i somras 🙂
July 25, 2001
Meningslösa svar. Kan ingen hjälpa till isstället?
Varför spela Virua Tennis 2 när det inte ens finns och jag redan köpt detta? (Tack iallafall för att du provade och fick samma resultat).
Jag vet redan att det fungerar på GF4 och var fundersam om någon fått igång det med ett ATI kort.
Varför skulle jag köpa en så pass urusel consoll som Dreamcast som är silioner ljusår från en Xbox. Ogillar tv spel och kommer aldrig köpa ett.
Ledsen men jag tycker ni kan läsa det jag frågar efter innan ni postar.
Frågan kvarstår alltså. Någon som spelar Virtua Tennis med ett ATI Radeon 9700 Pro?
1 Guest(s)