June 3, 2001
1024x768 och inga krussiduller.
Den första är knäppt i regn därför den är så grynig grafiken.
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Jag förutsätter att ni vet hur man tar bilder och inte Printscreen bilder. :blink:
July 13, 2004
Gilgamesh wrote: kameran finns ju i ett hus men när jag "försöker" ta den så får jag inte upp den? någon knapp man ska trycka?
Då har du antagligen redan något i den sloten, testa att trycka på TAB!
OT: Eftersom min grafik suger ganska kraftigt så kommer jag inte lägga upp mina bilder 🙁
Edit: Fixade min grafik lite så här är några bilder. Dom 2 första är före och efter.
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Oxå ett litet "headshot" på CJ:
[Image Can Not Be Found]
October 28, 2004
EliXyR wrote: haha ingen aning vart det var jag tog dem 😛
du har jue en kamera i spelet? yah? alla de kort du tar med den kommer i din GTA:SA user files i mina document 🙂
Pig Pen heter stället! Jag var där precis och blev beskjuten bara för att jag råkade kladda lite på flickorna. 😀 Tyvärr hade jag inte kameran med mig. Bilder kommer senare!
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
1 Guest(s)