February 12, 2002
http://www.webhallen.com/prod......p?id=53446
Tänkte visst kommer den här även gå att använda med nintendos nya stationära Wii så man kan spela onlinespel genom denna? Antar det, men vill vara säker. 🙂
February 12, 2002
Jo, Wii kommer att ha trådlöst också. Tänkte det skulle bli smidigt med en sån där för har redan alldeles för mycket kablar runt i lägenheten. 🙂
Asså, en sån där. Hur nära en vanlig (router/)switch är det?
Längtar stenhårt tills den kommer! 😀 Hoppas bara den intruduceras till ett lämpligt pris nu när börsen crachat..
October 26, 2002
jag fattade inte riktigt hur den där grejjen funkade... ska den kopplas in i en dator eller i en DS?
Det kommer bli så jävla skönt när Wii kommer, undrar vart det är bäst att förboka någonstans?
EDIT: eller nu fattar jag, men kan en DS ha internet kontakt med en vanlig accespunk eller måste man ha en sånhär grejj??
February 12, 2002
chippen wrote: jag fattade inte riktigt hur den där grejjen funkade... ska den kopplas in i en dator eller i en DS?
Det kommer bli så j**la skönt när Wii kommer, undrar vart det är bäst att förboka någonstans?
EDIT: eller nu fattar jag, men kan en DS ha internet kontakt med en vanlig accespunk eller måste man ha en sånhär grejj??
Du "kopplar" in den i en dator som har en internet anslutning sen kan du spela på din ds mot kineser. 🙂 Funkar även om man har en vanlig accespunk så du behöver inte en sån där om du redan har en.
Wii kommer att ha trådlöst lan så antog att de kommer funka med en sån där till den med och de blir ju skönt. Skall nog beställa en i veckan. 😀 Så är man laddad när Wii kommer också.
Undrar hur mycket man lär ställa till med i lägenheten när man på fyllan skall spela ett gäng på den där Wii. Menar är ju inte nyttigt för invetarierna att ha minst 4 berusade människor springandes runt och veva i lusften. :bgrin:
1 Guest(s)