September 6, 2003
Edhunter wrote: hmm..undrar om jag som host kan kicka folk när man väl börjat spelet? vet att man kan det innan ma nbörjar men har int elyckats lista ut om det går väl inne i spelet? o mdet går, hur gö rman då?
Det går ej, men du kan pinga bort dem...
Det bästa skulle vara att bara spöa dem i en fair fight.
September 5, 2001
DrummelHolmen wrote: [quote=Edhunter]hmm..undrar om jag som host kan kicka folk när man väl börjat spelet? vet att man kan det innan ma nbörjar men har int elyckats lista ut om det går väl inne i spelet? o mdet går, hur gö rman då?
Det går ej, men du kan pinga bort dem...
Det bästa skulle vara att bara spöa dem i en fair fight.
jo jag vet att fair fight vore det bästa men när ma nkör mkt custom maps som jag gör så finns det olika "dalar" där de tkomemr fiender åsså börjar de bråka om vem som va där först å attackera folk som försöker komma dit å ta fiender ifrån dom (finns inte lika många dalar som spelare) å det är sånna personer jag vill ha bort
hur pingar jag bort dom?
December 25, 2000
Att "pinga bort" folk, alltså att DoS ;a dom är högst olagligt. Dessutom behöver du ha bra mycket snabbare uppkoppling för att kunna göra det.
Lamers i WC3 är ett problem, men lättast blir du av med dom genom att dissa och skapa en ny och hoppas det inte kommer några sådana dit.[/u]
2 Guest(s)