May 20, 2001
On 2002-02-20 17:27, hawkie wrote:
On 2002-02-20 12:19, Joint^ wrote:
hahahah Hawkie seriöst ?vad då seriöst? nej men,jag bara skoja..har du något warez på din dator?...isf posta listan här...ink. namn och adress.
Piratkopia är olagligt,Beta o Alfa klassas "mer olagligt"..FÖRRESTEN SÅ KÖPER MAN BLIZZARD SPEL
Instämmer Helt skulle aldrig drömma om att köpa en píratkopia av warcraft för dom spelen äger...
November 11, 2001
May 17, 2001
September 5, 2001
On 2002-02-20 21:40, Nebi908 wrote:
Jag har fått tag på betan och det gjorde så att jag kommer att KÖPA spelet!!!
blizzard lägger ner ett antal $ på marknadsföring..du tror inte att du hade köpt spelet utan att spelat betan? det tror jag...även om betan stärker ditt beslut(vilket inte spelar större roll)? Folk har liksom suttit o skrivit ett antal sidor om spelet,tagit screenshots osv. alltså lagt ner en j**la massa jobb på P.R. detta skiter ni i fullständigt eftersom "jaja,kommer-väl köpa-det-sen-endå" argumentet håller inte. vänta tills hela spelet kommer ut istället,visa lite respekt för blizzard för fan!!
det är sällan spel företag gör så bra spel som blizzard gör..starcraft var en miss(enligt mig) men endå succé,diablo serierna osv. det finns en hel lista på bra argument varför NI inte ska ha betan...den listan orkar jag inte ta nu,nu ska jag spela lite
war3...(ironi)
October 8, 2001
On 2002-02-20 23:03, hawkie wrote:
Jag har fått tag på betan och det gjorde så att jag kommer att KÖPA spelet!!!blizzard lägger ner ett antal $ på marknadsföring..du tror inte att du hade köpt spelet utan att spelat betan? det tror jag...även om betan stärker ditt beslut(vilket inte spelar större roll)? Folk har liksom suttit o skrivit ett antal sidor om spelet,tagit screenshots osv. alltså lagt ner en j**la massa jobb på P.R. detta skiter ni i fullständigt eftersom "jaja,kommer-väl köpa-det-sen-endå" argumentet håller inte. vänta tills hela spelet kommer ut istället,visa lite respekt för blizzard för fan!!
det är sällan spel företag gör så bra spel som blizzard gör..starcraft var en miss(enligt mig) men endå succé,diablo serierna osv. det finns en hel lista på bra argument varför NI inte ska ha betan...den listan orkar jag inte ta nu,nu ska jag spela lite
war3...(ironi)
Vad lustigt, jag tycker inte Warcraft 3 ser alltför lockande ut genom att kolla screen shots, ser nästan gammal modigt/fult ut.
bättre att testa betan, om man är osäker eller ett framtida demo.
November 14, 2001
Tycker att det är ganska sjukt med folk som sitter och frågar i 100000 olika forum om var man får tag i patchar, crack , warez etc när de alla vet att det står att det är förbjudet.
Ivf så är warcraft III ett ganska så bra spel änn så länge men det är juh långt ifrån klart.
Blizzard snackade om Anti-Rush och vad jag vet så kan man rusha med alla raser förutom Undead.
Rent för låg pop cap på spelet, du har mat för 90 gubbar som max och vissa av dem kräver 6 matploppar så det blir inte så mkt gubbar.
Banerna är för små som vanligt i warcraft/starcraft spelen, hoppas verkligen att de släpper banor på 256x256 så småningom.
Grafiken är inte så super "är det aldrig i 3d" men det ser ändå bra ut och kan köras på en medelmåttig dator.
May 17, 2001
On 2002-02-20 23:03, hawkie wrote:
Jag har fått tag på betan och det gjorde så att jag kommer att KÖPA spelet!!!blizzard lägger ner ett antal $ på marknadsföring..du tror inte att du hade köpt spelet utan att spelat betan? det tror jag...även om betan stärker ditt beslut(vilket inte spelar större roll)? Folk har liksom suttit o skrivit ett antal sidor om spelet,tagit screenshots osv. alltså lagt ner en j**la massa jobb på P.R. detta skiter ni i fullständigt eftersom "jaja,kommer-väl köpa-det-sen-endå" argumentet håller inte. vänta tills hela spelet kommer ut istället,visa lite respekt för blizzard för fan!!
war3...(ironi)
Jag har sett på screenshoten och läst om spelen och jag tycker inte att det var ngt lockande tills jag testade betan igår... Jag tycker att dom ska släppa betan fri och fler får uppleva detta spel innan det släpps.Jag tror att dom skulle tjäna på det. Och sidor som har skrivit om spelet (innan betan släpptes) visst ju inte hur det skulle bli igenom att bara kolla på bilderna och interjuva dom som arbetar med spelet.
[ Detta Inlägg ändrades av: Nebi908 den 2002-02-21 16:03 ]
December 26, 2001
Det är sant att man ska hålla sig borta från warez mm här! När det gäller betan så tror jag att ingen som har spelat den kommer att kunna låta bli att sitta med spelet sedan när den släpps!
Till mitt eget försvar så ska jag bara säga att ett jag alldrig instalerade betan (har sett det hos en kompis). Två att jag har hört av någon att betor ska vara lagliga (trode aldrig på det men iaf) Sist så tycker jag iaf att de riktiga skurkarna är de som av blizzard får förtroendet att testa deras produkt och sedan lägger upp de på dc.
September 5, 2001
Jag har sett på screenshoten och läst om spelen och jag tycker inte att det var ngt lockande tills jag testade betan igår... Jag tycker att dom ska släppa betan fri och fler får uppleva detta spel innan det släpps.Jag tror att dom skulle tjäna på det. Och sidor som har skrivit om spelet (innan betan släpptes) visst ju inte hur det skulle bli igenom att bara kolla på bilderna och interjuva dom som arbetar med spelet.
betan släpptes för att man skulle testa o se hur det fungerade över battle.net inget annat..om du vill så gärna testa spelet får du väl vänta på ett demo?
April 2, 2001
January 11, 2002
On 2002-02-21 20:05, Voodoozzz wrote:
Det är sant att man ska hålla sig borta från warez mm här! När det gäller betan så tror jag att ingen som har spelat den kommer att kunna låta bli att sitta med spelet sedan när den släpps!Till mitt eget försvar så ska jag bara säga att ett jag alldrig instalerade betan (har sett det hos en kompis). Två att jag har hört av någon att betor ska vara lagliga (trode aldrig på det men iaf) Sist så tycker jag iaf att de riktiga skurkarna är de som av blizzard får förtroendet att testa deras produkt och sedan lägger upp de på dc.
Men alltså vem kom på att betaversioner skulle vara lagliga?!
Det finns vissa spel där det släpps PUBLIC beta-versioner, t.ex. QIII, i alla andra fall är betaversioner JÄÄTTE OLAGLIGA.
Och plus att som nån skrev gör blizzard bra spel och med tanke på att väldigt få spelföretag går med vinst, är det dåligt stil att inte köpa spel som man sen spelar kanske flera hundra timmar....
1 Guest(s)