January 14, 2002
Letar efter en viss sorts maps till WC3, ska göra mitt bästa för att förklara vad jag letar efter och vore tacksam om någon vet namnet på just den sortens banor om det finns ett (finns ju "tower defence", "dota" osv.) eller om du själv har någon?
Banan går iaf ut på att man i början får välja en av flera heros som står på rad, när man gjort det så börjar man springa omkring som i en "labyrint" och ska döda monster och nån boss då och då.
Monstren droppar också items man kan ha på sig och böcker.
För er som har WC3 på datorn så finns det en mapp som ligger i scenario när du skapar ett lan game, den heter "warchasers". Jag tror iaf att den ligger där när man installerar WC3 men jag kan ha lagt dit den efteråt. Men det är iaf precis såna banor jag söker.
Tacksam för hjälp.
January 14, 2002
Death On Wings wrote: Du letar alltså efter maps med lite rpg stuk på ? Lite som diablo 2 ? 😀
I sådana fall har jag för mig att det ska finnas en hel del lord of the ring maps med det stuket.
Och även någon starship troopers
Mja, man kan nog förknippa det med diablo 2 =) fast i mindre skala då 😛
Och hero siege hittar man en väldans massa banor på =), kollar fortfarande runt men de jag laddat hem hitills är andra sorters banor.
2 Guest(s)